Przez krótką chwilę...

czwartek, 31 października 2013

Takie słowa zobowiązują...

Witajcie...
Ostatnie dni pełne słońca wymuszają wręcz na nas "prace polowe"... więc wieczorem padamy...ja, Mężuś i dzieciaki, którym świeże powietrze i WIATR bardzo służą! :)
Oczywiście gdy dzieci usną resztkami sił staram się jeszcze coś podziałać, nie zawsze jest na to ochota, albo energia...ALE...kiedy czyta się o sobie coś takiego: "nikt tak jak ona nie wykorzysta tak dobrze doby:)"...to trzeba DZIAŁAĆ....to napisała Ewa...dobrze Wam znana z szyciowych i transferowych wytworków...
i to od niej otrzymałam wyróżnienie, za które serdecznie dziękuję...
Do późnych godzin nocnych smażył się dżem aroniowo-jabłkowo-truskawkowy :) totalna improwizacja, ale została mi aronia po odgotowaniu jej do nalewki...dodałam więc do niej jabłko i trochę zamrożonych truskawek, cukier i suszoną skórkę cytrynową...wyszło smacznie :)


A teraz już przechodzę do wyróżnienia od Ewuni :) 
Zasady otrzymania tego wyróżnienia:
- nominowana osoba pokazuje nagrodę
- nominuje 7 blogów
- ujawnia 7 faktów o sobie
- informuje blogi, które sama wyróżniła
Zaczynamy...


Chciałabym, aby to wyróżnienie przyjęły ode mnie następujące dziewczyny:
Kasia...dla której każda rękodzielnicza technika jest sprzymierzeńcem...uwielbiam eklektyzm jaki stosuje w swoich pracach łącząc ze sobą kilka technik jednocześnie!
Agnieszka...ostatnio na blogu bywa rzadziej i nie WSZYTKO co robi pokazuje...ale jej pasja i samozaparcie w działaniu jest dla mnie wzorem :)
Joasia...u niej zawsze jest ciepło...pracowita kobieta o zdolnych rączkach i jeszcze większym serduchu dla psiaków i kociaków :)
Wiola...za wypite przy wirtualnych pogaduchach hektolitry kawy ;) oraz za to że podczas tych rozmów ZAWSZE się wzajemnie motywujemy i inspirujemy...no i te jej szydełkowe i filcowe wytworki? uwielbiam!
Monika...moja pszczółka...najbardziej zaradna kobieta, jaką do tej pory poznałam...swoją pasją zaraża! i jej podejście do zwierząt? godne podziwu! moja Pszczółka po prostu!
i jeszcze dwie mamuśki :
Mama M. za lekkie pióro, za to, że jej posty czyta się jak dobrą książkę, za mnóstwo inspiracji i kulinarnych i książkowych dla maluchów :)
Mama K. za to, że w ciepły i zabawny sposób przedstawia swoje przeżycia związane z macierzyństwem...a najbardziej za to, że nie owija w bawełnę, tylko przedstawia fakty takimi, jakie one są :)

Znacznie więcej z Was bym chciała wyróżnić...ale 7 to 7 ;)
Kolejny punkt 7 faktów o mnie...już tyle razy pisałam, że zamiast 7 to niedługo 77 będzie i nie wiem co jeszcze mogę napisać...ale:
1.jestem bardziej niż sądziłam tradycjonalistką w poglądach
2.pokochałam WIEŚ (kiedyś zapierałam się, że nie będę mieszkała na wsi)
3.lubię ZMIANY
4.po prawie 3 latach przerwy (ciąże i macierzyński ;) ) wróciłam do działalności wolontariackiej w szpitalu
5.moja doba ma 24 godziny...nie jak niektórzy sądzą 48 ;)
6.uzależniona jestem...od kawy, czytania (w tym także blogów) i robienia CZEGOKOLWIEK
7.jestem Mamą E, Zosi i Antosia

Jutro dzień zadumy nad tym co było...jest i co będzie...życzę Wam spokoju na te dni...
I dzielę się z Wami widokami zachodu jakie ostatnio obserwujemy u nas :)






POZDRAWIAM

13 komentarzy:

  1. Oczywiście gratuluję wyróżnienia, dziękuję Ci serdecznie, nie tylko za te mile słowa, ale za to, że zaglądasz, za cierpliwość i maile:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wyróżnienia, dżemik widać będzie dzieciom smakował, sama natura a zdjęcia są przecudne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pszczółka serdecznie dziękuje :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeeej, dziękuję serdecznie za wyróżnienie, jak miło:) A nowe książki przyniósł dziś pan kurier, więc kolejne inspiracje wkróce się pojawią :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej dziekuje za wyroznienie i obiecuje czesciej pokazywac swoje prace. Padl mi notebook jak tylko go naprawia bedzie post BUZIAKI!

    OdpowiedzUsuń
  6. To co napisałam to szczera prawda Justynko!!! W pełni zasłużyłaś na to wyróżnienie:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. PIekne pejzaze :) Gratuluje wyroznienia, bo zasluzone w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia i naprawdę myślałam że Twoja doba jest dłuższa.
    Jesteś świetną organizatorką czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia! A dżemik smakowicie wygląda:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyś... bardzo dziękuję za wyróznienie
    ściskam mocno

    jak najbardziej zasłużyłaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoki, gratuluję wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  12. No takiego dżemu to jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś też sądziłam, że zamieszkam w mieście, ale teraz nie zgodziłabym się na to za żadne skarby:) Gratuluję wyróżnienia Kochana, choć ja nadal uważam, że Twoja doba trwa dłużej niż moja:P

    OdpowiedzUsuń