Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 21 października 2013

Wiecie jaki dziś dzień?

Śmieszą  i zadziwiają mnie wręcz codzienne  "międzynarodowe" powody do świętowania, o których słyszę w radiu np...a to dzień uśmiechu ;) a to dzień trzymania za ręce, dzień deszczu, dzień czekolady ;) a dziś? Wiecie, co dziś świętujemy? 
Międzynarodowy dzień odpoczynku od świętowania ;)
Czemu mnie to wszystko śmieszy, dziwi?? 
Bo dla mnie każdy dzień jest powodem do świętowania, radosnego albo i takiego bardziej do zadumy...ale...czy czekolada smakuje mi bardziej w dniu czekolady? A przytulam się tylko w dniu przytulania? A o Tacie pamiętam tylko w Dniu Ojca? O utraconym Dziecku w Dniu Dziecka Utraconego? O zmarłych tylko w Święto Zmarłych? A odpoczywam w międzynarodowy dzień odpoczynku od świętowania? NIE!!...Codziennie każdy z nas ma setki powodów do świętowania...żeby się poddawać tylko jednemu? Hi...to by nie było w moim stylu ;)
Owszem, nawet dobrze, że o niektórych dniach mówi się DOBITNIEJ i bardziej się to akcentuje...niemniej jednak zastanawiam się czy wszystkie 365 dni roku są obstawione jakimś "świętem"? hmmm?
Nie chciałam Was zanudzić takim długaśnym dygresyjnym wywodem ;)
Chciałam Wam za to przedstawić szkatułkę, którą przygotowałam dla pewnej młodej damy, a która wpisuje się w zabawę u modrak "ZMIERZ SIĘ Z MOTYWEM" - "PTAK"



I jeszcze chciałam się podzielić z Wami pięknym widokiem wczorajszego nieba...

pogoda cudna, więc z maluchami wybraliśmy się do lasu, odwiedziliśmy cmentarz wojskowy poległych w 1914 roku, po drodze spotkaliśmy Panią, która zdziwiła się, że mieszkając stosunkowo niedaleko znaleźliśmy to miejsce, bo jak to bywa najczęściej mieszkańcy się okolicą zupełnie nie interesują, w naszym przypadku jest zupełnie inaczej, mój Mężuś wyszukuje nam różne miejsca warte odwiedzenia...i blisko i daleko :)
I Wy rozejrzyjcie się, pewnie w pobliżu Was są miejsca warte odwiedzenia! :)





W lesie z Zosią zbierałyśmy różne dary jesieni...co z nich powstanie? Niebawem pokażę TU...


takie dni lubimy :)

POZDRAWIAM Was ciepło!!



17 komentarzy:

  1. piękna szkatułka :) no i spacerek widać udany:) u mnie niestety choróbsko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna szkatułka, wyjątkowo śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie spędzony dzień z cała rodzinką. Będzie miał Zosia co wspominać, bo Antoś jeszcze za mały:)))
    Szkatułka śliczna Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna szkatułka:) A czas spędzany z dziećmi jest najcenniejszy:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna szkatułka...Ja ostatnio działam z kolczykami a od wczoraj robię omotkę na szyję taką zamiast apaszki z kwiatkami i zapowiada się całkiem całkiem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna szkatułka na pewno nowej właścicielce sie spodoba. masz racje co do miejsc, które są blisko nas a o nich nie pametamy lub nie wiemy. Ja męża od dłuższego czasu namawiam do zwiedzenia zamku piastów w Brzegu bo to zaledwie 20km od nas ale on woli wycieczki dalsze zamiast docenic to co mamy na wyciągnięcie ręki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna szkatułka :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie mi sie ta szkatulka podoba- zupelnie w moim stylu! Ciekawa jestem co nazbieralyscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała ta szkatułka Justynko! A dzień - no cóż - ja z Młodszym też tak uwielbiam wędrować, więc następnym razem idziemy z Wami :-))...dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najgorzej jak w Dzień 'Jakiegoś wyjątkowego Święta" coś pójdzie nie tak, cos lub ktoś pokrzyżuje plany, więc świętujmy kiedy chcemy i co chcemy! Szkatułka podoba się . My póki co musimy siedzieć w domu choć taka piękna i ciepła ta jesień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta szkatułka, ja nie wiem co bym do niej wsadziła ;p
    Widze że udany dzień miałyście.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzynka wyszła świetnie. Motyw bardzo ładnie tu pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię takie dni:) a szkatułka z ptaszkiem urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna szkatułka:) A dzień...hm...przez ten system, w którym pracuję, nawet nie wiem, jaki dzień tygodnia, a co dopiero co za okazja do świętowania...Ja świętuję zawsze, jak tylko uda mi się poszaleć z Zosiulą..:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie a jaka szkatułka cudowna

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna szkatułka:) i fajne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń