Przez krótką chwilę...

czwartek, 28 listopada 2013

dla Panienki z okienka...i maj na koniec listopada

Witajcie...coraz chłodniej...zima już nam depcze po piętach...
Dlatego też powstał u mnie zimowy obrazek na pudełku...kiedy go zrobiłam (oczywiście z myślą i przeznaczeniem dla mojej córci na świąteczne pamiątki) dotarło do mnie, że w tle jest OKNO...a to kolejny motyw u Modrak w organizowanej przez nią zabawie "ZMIERZ SIĘ Z MOTYWEM"...

Zatem pudełeczko zimowo-świąteczne z oknem w tle na wyzwanie u Modrak:




Przy oknie moje dzieciaki ostatnio bardzo lubią spędzac czas, ale nie dziwię się...tyle się dzieje za oknem, że tylko obserwowac i obserwowac :)
ale po takiej ich obserwacji szyby wypadałoby myc kilka razy w ciągu dnia...na szczęście mam już pomocnika...
Moja Panienka z okienka przy okienku ;)


A tutaj moja chemiczka w stroju baletnicy ;)
(Ciociu K. Zosia chętnie pomogłaby Ci w laboratorium...wprawę już ma)

A w oknie zawiesiłam antyk...sentymentalny antyk...tak naprawdę to serweta ale idealnie spasowała do mojego okna...zrobiła ją Babcia mojego męża...(ta serweta może miec spokojnie jakieś 70-80 lat) od A do Z...nie wiem czy teraz jeszcze ktoś robi takie cuda? Najpierw należało zrobic krateczkową bazę a następnie ozdabiac tkając, wiążąc, supełkując...


Moje dziecię ostatnio MAJEM żyje...jakim? Takim...z dedykacją dla Was na ocieplenie tej wczesnozimowej i późnojesiennej aury....
I skoro majowo w listopadzie się nam zrobiło to jeszcze ostatnie zdjęcia kompleciku na zamówienie:


Pozdrawiam ciepło!!

24 komentarze:

  1. Prześliczne pudełko, a wiosenny komplet - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobione pudełeczko :) Ja mam taki "antyk" w postaci chusty mojej prababci...takie rzeczy to na prawdę piękne pamiątki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Zosi to będzie aparatka:) Piosenka tak jak i ona pełna energii;) Taki mały szkrab a już lubi golców:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie włączyłyśmy z Oliwką MAJ, fajne:))) Śliczne pudełeczko i komplet też swietny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i pudełeczko i komplet a firanki zazdroszczę...U mnie takie cuda ciocia robiła ale nic nie przetrwało...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności tworzysz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. tacy pomocnicy są najlepsi :)) trochę trzeba po nich posprzątać, ale za to ile radości :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda stworzyłaś:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyś... śliczne prace stworzyłaś...
    zwłaszcza to pudełeczko, które pachnie świętami
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplecik wiosenny. Pudełko też zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te jabłonie:) I od pudełeczka też ciężko oczy oderwać:)
    Aż się uśmiechnęłam na myśl o serwecie wiszącej w oknie, bo sama znalazłam ostatnio dwie wielkie szydełkowe firanki, niestety z postrzępionymi koronkami na brzegach- po ich odpruciu będą służyć jako obrusy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pudełeczko, córcia na pewno zachwycona :)) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny ten motyw okienny i pudełeczko z misiem bardzo ładne. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne pudełeczko - motyw strzał w dziesiątkę :))
    a Pomocnicy - zazdroszczę :))
    dobrego dnia Justynko:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałości , robią wrażenie, komplet cudo ,[ paczka już jedzie ] napisz pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kwiatowy komplet, taca idealna do ogrodu:))

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny maj u Ciebie a pudełeczka niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace, ten kwiatowy komplet jest taki lekki i delikatny... no i pachnie wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i pudełeczko i komplecik zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Candy w Alei Inspiracji wciąż trwa. Zapraszam gorąco do udziału. Do wygrania duuużo serwetek oraz przedmioty do zdobienia. http://alejainspiracji.blogspot.com/2013/11/candy-w-alei-inspiracji-10000-odwiedzin.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki slodzidki misio :) Panienka z okienka czego tak wypatruje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Praktyczne śliczności u Ciebie :) I zimowe, i majowe cudnie wyszły. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej..to może pożyczysz małego pomocnika, bo mój na razie robi tylko bałagan:P A misio śliczny:)

    OdpowiedzUsuń