Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 25 listopada 2013

jesień to czy zima?

Ostatnie dni i szare i bure...tymczasem dziś...spadł śnieg...mało tego! Wyszło też słońce...którego ostatnio jak na lekarstwo...
Taki widok dziś z okna miałam:

Za oknami zimowa aura, tymczasem w domu klimaty jesienne, chociaż bardzo małymi kroczkami przeplatane zimowo-świątecznymi...





Kubeczki to ostatnie znalezisko w komórce mojego Dziadziusia...
Uświadomiłam też sobie, że niedługo będzie trzeba karteczki z życzeniami do rodziny i przyjaciół wysłac...
Poczyniłam więc nieco karteczek:








I na zakończenie dołączamy do zabawy TU "Kosmiczny listopad" w tą sobotę temat to PLANETA ZIEMIA
Bawiliśmy się klockami... drewnianymi...a po zabawie było "sprzątanie świata"...
Mamy też zaległy temat, ale zdjęcia niechcący skasowałam, więc następnym razem nasz efekt finalny tematu "Układ Słoneczny" pokażę...zdradzę tylko, że bawiliśmy się kolorami :)


POZDRAWIAM

16 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, Justynko:) A i zabawa widać, że była przednia:) Pierniczkami mnie kusisz- jakby nie dość, że swoje muszę szerokim łukiem omijać, bo wabią i nęcą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziś czułam zimę, ślicznie u Ciebie, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. to te kartki ekspresem zrobiłaś? pytam znów JAK?!
    macie śnieg:))) mi się marzy tutaj na święta!!!! pierniczki śliczne Ci wyszły...

    a widok zza okna... kurcze, ja chcę znowu na wieśśśśś!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz ciasteczka pyszne mmmmmm ... maluchy pzresiwetne i zima za oknem u mnie postraszyło chyba ze rano wstane a tam bedzie snieg :D
    karteczki pzreurocze pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te kartki i coś czuję, że tak jak mnie zaraziłaś biżuterią i kartkami też...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne słoneczko za oknem , w domu dwa cudne Słoneczka - czego chcieć węcej ?!! :))
    pozdrawiam cieplutko Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kartki jeszcze w "lesie", ale Antoś już duży!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie potrafię robić kartek, raz spróbowałam, ale tak się przy nich namordowałam, że powiedziałam sobie "nigdy więcej". Twoje są oczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki :) No i ciacha, mniam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki Ci wyszły:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał pracowita mróweczka jesteś :D
    Też muszę chyba myśleć o świętach
    nie miałam zamiaru ale skoro śnieg
    już spadł to chyba muszę grrrrrrrr .!!!
    Buziaki trzymaj się tam ciepło ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój widok z okna - uwielbiam :))) Śliczne kubeczki znalazłaś i kartki piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty już kartki porobiłaś a w lesie...

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak... już tuż tuż i zima będzie... a niedawno czekaliśmy na wiosnę;)
    Piękny wysyp kartek swiatecznych:)
    Pozdrawiam niebiesko JoLis:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie zawsze tak przytulnie:)A dzieciaczki..hmm..grzeczne:) Chyba zaczarowane:)

    OdpowiedzUsuń