Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 11 listopada 2013

Różne takie róże...

Witajcie...
Dziękuję za całe mnóstwo Waszych słów...czasami bardzo tego potrzeba :) i wtedy spadacie jak z nieba...
Świętowaliście dziś? My w trasie ...jak to często u nas bywa...ale dzieciaki zachowują się niczym rasowi "globtrotterzy" więc wykorzystujemy to na maksa :)

Dziś post różany...doskonale wiecie, bo wiele razy się do tego przyznawałam, że róż nie lubię jakoś specjalnie, ale potrafię też coś obiektywnie osądzić i wiem, że to niezwykle wdzięczny motyw w zdobieniu przedmiotów...zachwycam się też Waszymi różanymi kompozycjami, jednak u mnie osobiście praktycznie nie goszczą...poza przedmiotami specjalnego (czyt. na specjalne życzenie :) ) przeznaczenia...
tak właśnie jest z poniższymi przedmiotami...herbaciarka i szkatułki różane...trafiły bądź na dniach trafią do swoich nowych właścicieli...





Dawno też powstały puszki...recyklingowe-a jakże...z motywem róż...


Otwartą herbaciarkę(pierwsze dwa zdjęcia) chciałabym zgłosić w wyzwaniu u Modrak i u Agnieszki :)



U Was już tak się świątecznie zrobiło...zaczynam mieć "kompleksy", że u mnie w tym temacie niewiele się jeszcze dzieje ;)
Pozdrawiam ciepło!

24 komentarze:

  1. Ale cuda u Ciebie...U mnie ostatnio biżuteria się robi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna różana kolekcja :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta herbaciarka jest świetna, taka stylowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają, chociaż również podobają mi się raczej u kogoś - trochę nie w moim stylu takie róże! Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zapachniało różami u Ciebie. Zapraszam na wymiankę mikołajową w klubie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super herbaciarka:)...a wy gdzie tak jeżdzicie?....nam się tyłka nie chciało nigdzie ruszyć - jeszcze upajamy się tym że nigdzie nie musimy jeżdzić :) :D buziale i miłej resztki tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to robisz że na takich dużych powierzchniach nie ma marszczeń?! ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mi się podoba herbaciarka. My niestety nigdzie nie wyjeżdżaliśmy, mój mąż 11 listopada pracował, tak to jest jak się drogi buduje.

    OdpowiedzUsuń
  9. róże to bardzo wdzięczny motyw, Twoje prace są prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana cudnie Ci wyszło wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się buzia śmieje jak to człowiek ogląda:) Podziwiam Cię Justynko, ale Ty to już wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  12. jak tu pięknie różami aż "pachnie":) herbaciarka jest przesliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka piękna herbaciarka :) Cieszy mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Narazie u mnie niemoc twórcza, ale kiedyś taką różaną herbaciarkę też sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubię róże, ale fakt nie do każdego miejsca pasują:) Śliczna herbaciarka! Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta herbaciarka w róże

    OdpowiedzUsuń
  17. róże w tak jesienny dzień jak dziś u mnie - osłoda na oczy i duszę...
    lubię puszki recyklingowe i też je robię
    buziaczki Justyś

    OdpowiedzUsuń
  18. Tynciu jak zawsze cudne wytworki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja tam róże lubię, choć moimi ulubionymi kwiatami są kalie:) Ale róża ma coś cudownego...zapach:) Twoje pachną na odległość:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza praca piękna! :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń