Przez krótką chwilę...

sobota, 21 grudnia 2013

ciąg dalszy wprowadzania się w nastrój...

Odkąd dostałam od Ilonki bazy słomiane do robienia wianków...czuję jakbym się uzależniła...od ich robienia...wczoraj w odskoczni od mycia okien i mebli powstały wianki dla mojej Mamy, Bratowej i znajomej :) oczywiście zaczęłam je robic, kiedy maluchy już usnęły, bo wcześniej nie jestem w stanie nic zrobic...
Wiecie co jest w tym najgorsze?...do tej pory preferowałam proste formy...im mniej tym lepiej, ale kiedy zaczyna się robic takie wianki nie sposób się powstrzymac od dodawania kolejnych elementów...




Skoro miałam już w rękach pistolet na gorący klej zmajstrowałam malusi stroik kuchenny w foremce po babeczkach...prawdziwie kuchenny, bo użyłam różnych kuchennych dobrodziejstw...orzechy, suszone borówki i pomarańcze, goździki, anyż, laski cynamonu, nawet liście laurowe i ziele angielskie oraz ostre papryczki :)...


A za oknem dziś u nas tak...odrobinkę śniegu tylko...ale za to jaki zachód?



Pozdrawiam, moja "przerwa" się kończy...czas na piernik i chatkę :)
Ale to gdy dzieci usną ;) teraz czas zabawy :)
Dobrego wieczoru...

25 komentarzy:

  1. prześliczne wianki:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stroiki:) Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wieńce i stroik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne wianki ;) w życiu bym nie wpadła że można zrobić tak śliczny stroik w foremce :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wianki i stroik, Jeśli chodzi o maluchy, to wiadomo, że lepiej coś wykonać jak śpią, bo czas spędzony z dziećmi jest bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te wianki Ci wyszły... Ja w tym roku mam tylko gałązki w wazonach bo pistoletu na klej nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś po prostu niesamowita! A jaki macie klimatyczny widok z domku, i piękne drewniane słupy, świąteczny klimat robi się sam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie się rozpędziłaś! Ale wszystkie pięne!!! Babeczka pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastynie :)) a u nas też tak - trochę śniegu i ... czasem też taki zachód ;-))
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wianki i bardzo pomysłowy stroik.
    Pozdrawiam serdecznie życząc wesołych i zdrowych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że nie dość, iż piękne, to jeszcze smakowite..a na wspomnienie o Twoich pierniczkach..ślinka mi cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. epiekne wianeczki :D najbardziej podoba mi sie ten pierwszy:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne wianki.Lubie takie naturalne,z suszonymi owocami i zapachem cynamonu
    Wesołych Świąt!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stroiki zrobiłaś:)A zachód śliczny:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne wianki :)
    Wszystkiego naj nie tylko od święta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najserdeczniejszy życzenia świąteczne zostawiam w tym magicznym miejscu, dla ciebie i bliskich, na powodzenie- hej!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piekne stroiki :)
    Pozdrawiam gorąco i zyczę spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne ozdoby, a zachod slonca przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne!!
    Dla Ciebie i Twoich bliskich życzę wspaniałych, rodzinnych, uśmiechniętych, niespiesznych Świąt... :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Justyno! Dziękujemy Ci za przesyłkę dziewczyny zajadaly się pierniczkami,zielonosci - super! Przyjmij i Ty ode mnie życzenia spokojnych i zdrowych Świąt oraz wielu łask Bożych!

    OdpowiedzUsuń
  21. Niech na co dzień, nie od święta,
    gęba będzie uśmiechnięta.
    Niech też zdrowie tęgie będzie
    i kasiory niech przybędzie.
    Niechaj łaski płyną z nieba,
    tyle ile będzie trzeba.
    Do Siego Roku
    życzy Diana

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne wieńce:) Ja dopiero w tym roku zrobiłam swój pierwszy wianek i miałam przy tym niezłą zabawę. Wciąga, więc pewnie niedługo spróbuję kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne wianki! Ja w zeszłym roku zrobiłam wianek z lnu:) ALe takie żywa są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń