Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 30 grudnia 2013

niech trwa...

ten świąteczny nastrój oczywiście...
Będzie trwał do 2 lutego i zapewne nie znudzą się nam do tego czasu wszystkie świąteczne dekoracje...






Choinka ubrana we wszystko...w bombki, jakie udało nam się zebrac z mężusiem przez nasze 5 lat bycia małżeństwem (bo w drugi dzień Świąt mieliśmy właśnie rocznicę) w ozdoby szydełkowe od Was...w ozdoby z masy solnej, pierniczki, suszone owoce, drewniane, filcowe i papierowe cuda...jest na niej wszystko :) 
WRESZCIE mogłam swoje pudełka opróżnic i zawiesic wszystko na choince :)
Zosi i Antosiowi się podoba...mają swoje ulubione ozdoby, które  codziennie muszą byc poruszane przez nich ;)
Inne zakątki w domu - w świątecznym klimacie, który nieprędko się znudzi:


 Dużą kulę kusudamy zrobiła dla mnie moja Mam w zeszłym roku...od Niej nauczyła się moja
Ciocia, która zrobiła dla mnie kilka takich słodkich miniaturek...oczywiście na serwecie od Ilonki :)
Na makowej półeczce postawiłam śliczne choineczki z papierowej wikliny od Gosi ...



Skarpeta od znajomej ze studiów...która jak się okazało też się para rękodziełem i to JAKIM :)


Aniołki też od Was...uzbierała się mała kolekcja :) zawisły na naszym "wieszaku na klucze"...klucze tymczasowo zamknęłam w szkatułce ;) i poszukuję skrzyneczki na wieszanie kluczy...bo Aniołki mi sie tu podobają...więc to klucze muszą znaleźc swój nowy dom...


I jeszcze kuchenne okno:




Nawet lodówce się oberwało świątecznymi ozdobami ;)


Na dziś tyle, bo i tak długaśnie wyszło...ale to nie koniec...bo w tym roku zostaliśmy zasypani (bynajmniej nie przez śnieg ;) ) karteczkami i prezencikami...
Pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Śliczna choinka i wszystkie dekoracje.
    Ja też lubię właśnie taką kolorową choinkę i ubraną we wszystko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bije ciepełko z Twoich zdjęć! I prezentów gratuluję...
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ozdoby. Te aniołki pasują na ten wieszak idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech trwa ten magiczny czas! Kolejnych rocznic życzę i dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie dekoracje na pewno się długo nie znudzą:))
    Niech się spełnią świąteczne życzenia,
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią te wszystkie krok po kroku,
    niech się spełnią w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko cudne ...
    życze wszytkiego co najlepsze w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknei i klimatycznie u Was.
    tak domowo i tradycyjnie, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wszystko przygotowałaś na te święta, cieszy mnie, że gwiazdka ode mnie znalazła miejsce na Twojej choince :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie,cudnie!!!Pięknie wszystko Ci wyszło.Bardzo mi się u Ciebie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak uroczo!! cudowny klimat, taki przytulny.. i naprawdę świąteczny :)) Niech trwa!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem za , ja tez uwielbiam ten czas, pomyślności z okazji rocznicy [ ja miałam 30] ozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie, w przyszłym roku mysze uszyć skarpety dla Całej waszej czwórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps prezent odemnie jest gdzieś w przestrzeni pocztowej

      Usuń
  13. cudnie u ciebie a na żywo wszystko jeszcze cudniej wygląda:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego zakończenia 2013 i cudownego 2014 życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowia i radości na cały pukajacy już Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie!!! Sliczne prezenty, cieszę się, że moje choineczki też znalazły u Ciebie swój kątek:)) Szampańskiego sylwestra i szczęścia w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na wszystkie dni Nowego 2014 Roku
    Życzę Ci wiary w sercu i światła w mroku.
    Obyś jednym krokiem omijała przeszkody.
    Byś czuła się silna i wiecznie młoda !!!!!!!!!!

    Dzięki za karteczkę i pierniczki kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ dekoracji uroczych!!!!JA w tym roku pełen minimalizm uczyniłam w moich dekoracjach...a niech nowy rok będzie dobry dla Ciebie i twoich bliskich!!!!A miłość Małżeńska niech kwitnie i kwitnie...buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego Nowego Roku Tynko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku, Justynko:)
    A dekoracje przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Justyś ... niech spełnią się Twoje wszystkie najskrytsze marzonka w Nowym Roku !

    faktycznie... wszystko przyozdobiłaś... przynajmniej pachniało świętami...
    u mnie na choince też wszystko wisi co w łapki me wpadło i dochodzę do wniosku, że bombek to kupować nie będę bo ładniej choinka wygląda z ręcznie robionymi ozdobami...
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Heej, ja również ślicznie dziękuję za karteczkę i serduszko:) I Młody również dziękuje. Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny masz domek i widoki z okien...i klimat świąteczny wymarzony - dziękuję jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna choinka, bardzo ładnie ozdobiłaś swój dom :) Czuć prawdziwy świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń