Przez krótką chwilę...

sobota, 7 grudnia 2013

rozmnożenie Mikołajów i wprowadzam się pomału w świąteczny nastrój

Witajcie...wszystkie informacje na temat zachowania moich maluchów o ich stopniu grzeczności jakie docierały do Mikołajów chyba jakieś z lekka zniekształcone były...bo Mikołaje takie, że HO-HO-HO ;) a na serio-dzieci w miarę grzeczne a my dziękujemy z dzieciaczkami za wszystkie paczuszki...za serducho :)
A teraz o wprowadzaniu się w świąteczny czas :)
Pierniczymy dalej...lukrujemy też, nawet z dzieciakami z sąsiedztwa...ja maluję i dekupażuję :) w radio nawet ramówka się zmieniła i teraz jest "na świąteczny czas" więc wszystko się synchronizuje...nawet pogoda za oknem...biel otuliła wszystko...zamiecie śnieżne może już się tak w ten czas nie wpisują, ale i one są obecne...
A teraz czas na zobrazowanie chociaż niektórych punktów z tego co napisałam powyżej :)





Dzieciaki miały frajdę z dekorowania pierniczków :)
To pierniczki mojej Zosi...ja się tylko pobawiałm niebieskim "pisakiem cukrowym" 

i trochę mojego lukrowania


Ja mam frajdę w przygotowywaniu takich pojemników...mogą byc właśnie na pierniki:






To pudełeczko poniżej z motywem Mikołaja zgłaszam w wyzwaniu u Modrak "Zmierz się z motywem"...z MIKOŁAJEM 




Teraz zabiorę się za dekoracje i wykańczanie prezencików :)
Pozdrawiam i dziękuję za maile i Wasze słowa odnośnie poprzedniego wpisu :)
Dobrego dnia!

24 komentarze:

  1. Ja też się biorę za pierniczenie :) Te pudełeczka są świetne...przydałoby mi się takie właśnie na pierniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę pierniczyc tuż przed świętami:))) Dzieciaki uwielbiają takie zabawy, moi choć już dość duzi to też lubią dekorować ciasteczka:) Piękne pudełeczka to z Mikołajem fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super :) ja też "pierniczyłam", ale nie wiem, czy ozdabiać należy przed czy po "dojrzewaniu"???
    Fajne pudełka, pomimo, iż nie lubię takich sezonowych motywów to zając w czapce mikołaja mnie rozczulił, mogłabym mieć takiego :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełka świetne...Ja pierniczków w tym roku chyba nie zrobie bo planuję piernik

    OdpowiedzUsuń
  5. pięęęękne te pierniczki, my zwykle robimy kruche ciasteczka i ozdabiamy je podobnie, zobaczymy czy w tym roku też się za to weźmiemy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pudełeczka, za pierniki mam zamiar dopiero się zabrać, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pichcisz już na całego... a ja nie...
    i pudełeczek nie mam aż tylu na ciasteczka ! śliczniusie

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowicie ... ale jestem na diecie !!!
    hihihihii toż to adwent !!! pozdrówki ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. No jestem pod wrażeniem ogromu pracy jaki włożyliście w pieczenie!!!Cudnie spędzony czas!!!A efekt hm....od razu wiadomo dlaczego mikołaj takie wielki brzuch ma:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosia ma zdolności dekoracyjne, pewnie po Tobie, a pudełka, to mnie zachwycają. Cieszę się, że jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mhm...akcja ozdabianie widać też tak kreatywna jak u nas ;))) Tyle że pomocników u Ciebie więcej niż u nad ;))) Pychotki i ślicznotki Wam wyszły!!! :) A pudełeczka rewelka!! Pozdrowionka z jeszcze u nas nie zaśnieżonej krainy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu, ile wspaniałości! Dopiero co pokazywałaś mnóstwo cudeniek, a tu znowu wysyp:) Dzieci jakie zapracowane! A pudełko z ptaszkiem to już po prostu wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełka :)
    A gdzie można kupić taką foremkę z łosiem (jak z pierwszego zdjęcia)? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj pięknie wszystko popierniczyłaś - pęknie ;-))))
    a ja to mam dopiero w planach, ale już chyba czas się tym zająć :)))
    pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pierniczki...choć dalej nie wiem, jak można opanować tyle gagatków:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pudełeczka :)
    Zabawa pierniczkowa była przednia jak widać :)
    Kochane maluchy miały frajdę :)

    :)***

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne pierniczenie! :D Ile dzieciaków, super pierniczki Wam powychodziły :)) No i piękne porobiłaś pojemniki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pudełeczka przecudowne, ja sobie przyglądam Twój blog, bo szukam przepisu na pierniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pierniczę ile słodkosci hihihi ... wow :)))

    Wigilia to nie jest czas,
    gdy jest prezentów moc
    Wigilia to nie jest czas,
    gdy potraw sto na stole
    Wigilia to przepiękny czas,
    Bożonarodzeniowy czas,
    Gdy siedzimy wszyscy w kole,
    i MAMY bliskich przy stole.

    Spokojnych i zdrowych Świąt Bożego
    Narodzenia Tynko ;))) pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tynko! Gratuluję Ci 5 lat na blogu i Życzę Ci następnych lat spędzonych mile , Ciasteczka Są bardzo apetyczne, A pudełeczka śliczne - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń