Przez krótką chwilę...

czwartek, 2 stycznia 2014

dziękuję...

Od zawsze tydzień między Świętami a nowym rokiem jakoś mi uciekał...wszystko w tym czasie dzieje się za szybko, za intensywnie, za dużo...wszystko na raz...brak w tym wszystkim czasu na...."rozkminę" (przypomniałam sobie o słowie, którego nadużywałam rozpoczynając studia w Krakowie...10 lat temu...to też policzyłam teraz...minęło to równie szybko jak TEN tydzień)...
 I tym razem nie było inaczej...dlatego dopiero teraz...



Takie słońce przywitało nas w pierwszy dzień Świąt...
 
Zbyt długa dygresja...ale wracam do sedna...chciałam bardzo podziękowac dobrym duszyczkom, które o nas w tym czasie pamiętały...i tak DZIĘKUJĘ...


 Iwonce i mojej Przyjaciółce 


Oli, G. i K., Ilonce, Joli i Robaczkom



Asi, Beatce i Cioci Ani

 mojej Kuzynce :) 


Nawet nie sądziłam, że prowadzenie bloga doprowadzi do "ożywienia" prawdziwej KORESPONDENCJI :) bardzo się cieszę, że tak się stało...
I jakby mi było mało ;) zapisałam się przed świętami na wymiankę karteczkową u Darii...dzięki za super pomysł...
Otrzymałam kartkę od Eli:


od Kasi


A to, co posłałam do dziewczyn:




Dziękuję za cierpliwośc :) ale chciałam się podzielic z Wami tą radością, kiedy z niecierpliwością rozrywa się kopertę, żeby wydobyc z niej kartkę i poczytac życzenia :) Też tak macie? 
Dziękuję jeszcze raz...tym razem za karteczki...a następnym razem będę dziękowała za prezenty...
Na zakończenie jeszcze zdjęcie mojego wieńca, który wisi na drzwiach wejściowych (dokończyłam ten, który początkowo miał byc tylko z gałązek i orzechów...ale kiedy zaczęłam dodawac kolejne elementy było dokładnie jak przy poprzednich-nie mogłam poprzestac ;) )dopiero na zdjęciach zauważyłam, że ptaszki poczęstowały się pierniczkami ;)


POZDRAWIAM...
ach... i zapomniałabym...witam w Nowym Roku...
Samych dobrych chwil na każdy kolejny dzień życzę!

19 komentarzy:

  1. Kochana by Nowy Rok był czasem zdrowia, spokoju, radości i spełniających się marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. wysyp kartek...listonosz miał co robić u Ciebie :) Same cudowności dostałaś jak i obdarowałaś..słoneczko przecudne tylko szkoda że nie w bieli...no cóż może na wielkanoc będą białe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyś... przynajmniej listonosz zapamięta dobrze swój adres...
    a wiesz... sprawdzałam ( fajna zabawa ) na mapie satelitarnej Twoje miejsce zamieszkania... teraz już wiem dlaczego długo do Ciebie idzie poczta... hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieniec wyszedł wspaniale! Ptaszki wiedzą co dobre ;)
    Karteczek nigdy za wiele. Piękne.
    Buziam w nowym roku :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie też dziękuję:) I wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Piękny, świąteczny widok i wspaniały wieniec:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych pięknych chwil w Nowym Roku i nie koniecznie krótkich. Piękny wschód słońca Was przywitał, a wieniec wyszedł przepiękny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko dużo szczęścia i miłości życzę Ci na ten rok!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszytkiego co najlepsze ... zdjecia sa rewelacyjne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku aby spotykały nas tylko dobre dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Fajnie, że tradycja wysyłania świątecznych kart odżywa i to wśród blogerek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne karteczki dostałaś:) wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż ptaszki też poświętowały:) Piękny wianek i śliczne karteczki, a czas miły jakoś zawsze szybko mija:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. ojeeej, korespondencja prawdziwie imponująca :))) czyż to nie jest wspaniała tradycja? tak już odchodzi w zapomnienie przez smsy i portale społecznościowe. A takie życzenia to jednak coś zupełnie innego. nam również karteczki i upominek od Ciebie sprawił wiele radości :) Pozdrawiamy cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach zostałaś zasypana karteczkowo :) kurcze u mnie też czas leci na łeb na szyję

    OdpowiedzUsuń
  16. same piękności - cieszę się że mogę ożywiać tradycyjną korenspondencję razem z innymi:))
    CIEPLUTKO POZDRAWIAM :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki. Ja dopiero dziś wróciłam do domu z wyjazdu i w skrzynce znalazłam kartkę i prezent od Ciebie. Bardzo ale to bardzo Co dziękuje, zaskoczyłaś mnie niezmiernie miło :) Postaram Ci się w najbliższych dniach zrewanżować jakąś karteczką :) Tymczasem pozdrawiam gorąco i życzę wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki :) no i wianek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy jak zwykle dostałaś, ale nic dziwnego, super osóbka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń