Przez krótką chwilę...

czwartek, 16 stycznia 2014

efekty uzależnienia

Gdyby nie blog rzeczy, które robię robiłabym pewnie do szuflady...albo na upominki dla bliskich i przyjaciół (dla których rękodzieło kojarzy się pozytywnie, bo wiadomo, że nie każdy potrafi je docenic ;) ) a tak moje uzależnienie przerodziło się w pasję...do tego można się wymienic swoimi tworami z innymi.
Kiedy Bea zaproponowała wymiankę zimową, skusiła mnie przede wszystkim uroczym obrazkiem, który miał byc inspiracją do stworzenia wymiankowych paczuszek :)


Moją parą była Agata...a otrzymałam od Niej między innymi coś czym długo się nie nacieszyłam...bo poduszeczka tuż po odpakowaniu znalazła pewną mniejszą właścicielkę ;)




Poduszka jest urocza...obszyta koronką i z przezroczystymi guzikami...
Dziękuję Agatko.
Ja dla Agatki zrobiłam okrągłe pudełko decou i świecznik, perełkowy komplecik biżu, do tego trochę słodkości i przydaśków:




Pudełko lakierowałam lakierem PERŁOWYM...i nie potrafiłam uchwycic tego na zdjęciach, ale kiedy popatrzy się na pudełeczko pod odpowiednim kątem cudownie się mieni...
Dziękuję organizatorce za super temat wymianki i swojej parce za prezencik.

Nie wiem też jak to się stało, że nie pokazałam osiołkowej zawieszki-obrazka od Asi...oczywiście dostałam go przed Świętami...motyw osiołków bardzo mi się podoba :) Dzięki Joasiu!

I jeszcze zawieruszone zdjęcie kompleciku jak wykonałam dla przesympatycznej Eli w ramach naszej prywatnej wymianki:




 I ostatnia już migawka "JESZCZE" świąteczna...podobno trening czyni mistrza...ale mi się czasami wydaje, że u mnie to wszystko jakoś na opak...szałas piernikowy z poprzedniego roku mogłam jeszcze wytłumaczyc tym, że pierwszy raz robiłam...ale tym razem nie mam już nic na swoje usprawiedliwienie ;) u mnie chyba w tradycję świątecznych dekoracji wpisze się zamiast piernikowej chatki SZAŁAS...oto tegoroczny szałas z piernika...





Pozdrawiam Was ciepło...
Czy śnieżna zima już do Was zawitała?

22 komentarze:

  1. Ach same cuda u mnie od wczoraj śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas wciąż bez śniegu:) Piękne to pudełko decoupage z dziewczynką! I szałas też fajny, taki rustykalny, co Ci się nie podoba? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty otrzymałaś i wysłałaś. U mnie w górach śniegu jak na lekarstwo, a narciarze narzekają, choć na Zieleńcu armatki śnieżne pracują cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pudełeczka zrobiłaś a zima przyszła, przyniosła śnieg i ....chorobę:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lgną do Ciebie Justynko ładne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale smakowita chatka z piernika.
    w taką podusię sama chetnie bym się wtuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szałas jest uroczy :D Prezent przygotowałaś świetny. Jesteś mistrzynią robienia prezentów :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty wymiankowe a chatka pewnie zdobiła swiąteczny stół, nie martw się w przyszłym a raczej na koniec tego roku zapewne będzie piekniejsza :) i z duma w głosie nazwiesz nie szałasem a chatka :)
    Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ten szałas:) aż mi uśmiech zawitał na twarzy:) i te Twoje anioły....mmmm jak zwykle piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna wymianka :) Szałas obłędny

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog to wspaniała rzecz...
    Prezenty super!
    Justynka proszę podaj mi swojego maila, bo nigdzie nie mogę znaleźć a chcę Ci podać adres osoby do której wyślesz kartkę?

    OdpowiedzUsuń
  12. no ja niestety wciąż nie mogę się doczekać na pierwszy śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne prezenty Justynko!
    Szałas zjedzony??? bo jak co to ja chętnie :))))
    zimy jak nie było ak nie ma ...:))
    dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Święte słowa: "obłędny szałas" :) nic dodać nic ująć... czekam z niecierpliwością na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałości:) A szałas apetyczny i wyjątkowy:) u mnie rano -4 w południe +6 i wiosna:) i niech tak zostanie:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ się uśmiałam czytając o szałasie:)Jak dla mnie to Twoja chatka jest piękna.Sama się przymierzam co roku żeby zrobić ale nie mam odwagi,bo wiem jakie to trudne.Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wymianka i inne prace - i jak tu nie lubić wymianek ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy :) Bardzo mi się podoba to okrągłe pudełeczko, a te szałas to taka bardzo fajna swojska chata - I like it ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńka:)Tylko pozazdrościć...

    OdpowiedzUsuń