Przez krótką chwilę...

piątek, 31 stycznia 2014

w zimowym klimacie i z babeczką

Tak niedawno witaliśmy Nowy Rok...a tu już ostatni dzień stycznia...
Zapisałam się u Lidzi na wymiankę "12 miesięcy-12 kartek"...styczniowy temat to ZIMA...
Wszystkie karteczki stworzone na tą okolicznośc możecie zobaczyc TUTAJ :)
Otrzymałam śliczną karteczkę od Anity:


Ja natomiast wysłałam kartkę do Magdy:



 Dziękuję Anitce za karteczkę a Lidzi za organizację...lutowy temat karteczki już niedługo, może się przyłączycie?

W zimowym klimacie bawimy się też z Zosią :) pokochała naklejki, ale ile można naklejac "zwykłe" naklejki? Dałam dziecięciu klej, scrapowe śnieżynki, gwiazdki i choinki, kartkę i kredki...zabawa w "KLEJE" rozkręciła się sama...ja tylko wskazywałam palcem, co GDZIE ma przykleic...




Oczywiście to co napiszę, wie każda z nas a mimo to!!?? chwila nieuwagi...dosłownie CHWILA, kiedy poleciałam po Antosia do drugiego pokoju...a Zosia rozochocona malowaniem przeszła z flamastrami na ścianę...przecież jak się bawic to się bawic ;)...nie?

Wciąż trwa także wyzwanie cykliczne u Modrak "Zmierz się z motywem"...i dobrze, że trwa, bo często jest to dla mnie jedyna okazja żeby zrobic coś dla siebie...a wiecie, że zrobic coś sobie jest trudniejsze niż wszystko inne ;)...dlatego na kolejny temat tego wyzwania "BABECZKA" powstało długo przeze mnie oczekiwane pudełko na  foremki (te foremki dostałam od mojej Mamy...są na czekoladki, bo są niewielkie...jeszcze z nich nie korzystałam...ale tak bardzo je lubię!!...mają mniej więcej tyle lat co ja ;) więc tym bardziej z sentymentem je traktuje :))
A pudełeczko...no cóż...z motywem babeczek i tasiemką w kropeczki!! :)




A skoro już w temacie babeczek jesteśmy to zapraszam Was do wypróbowania przepisu na muffinki bananowo-czekoladowe...osobiście próbowałam różnych wersji chlebków z dodatkiem banana czy babeczek itp i te są NAJ NAJ...wilgotne i pyszne w smaku...
Oryginalny przepis STĄD

Pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. ładne babeczki.. i te na pudełku i te na talerzyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pysznie! A j dziś też będę robić babeczki, choć zupełnie inne:) Piękne pudełeczko na fajowe foremki. A Zosieńka jaka zajęta! Buziaczki posyłam Wam Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zawsze kreatywnie i twórczo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki! Ta wykonana i otrzymana :)) A Twoja mała artystka chciała widocznie wypróbować wszystkie techniki :)) No i pudełeczko super! A babeczke jedną porwałam! Pycha :)) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny przepiękne dzieło:) Zazdroszczę Ci takich cudeniek wychodzących spod rączek niczym z automatu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne , zimowe karteczki...
    nadal kusisz Justyś słodkościami

    OdpowiedzUsuń
  7. przepidis na babeczki juz zalukałam i wyprubuję..... ale masz śliczne te foremki na czekoladki i piekne opakowanie teraz mają..to taki kuchcikowy skarb!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełeczko, tylko dlaczego zawsze, jak do Ciebie zajrzę to robię się głodna?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne kartki,a pudeleczko mi sie bardzo podoba, jka i foremki. Lubie take tretro. u nas osttanio wiekszy sie zapedzil i pomazal dlugopisem sciany :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki, babeczki palce lizać , a dzieciaki uwielbiają naklejać , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł z tymi paseczkami na Twojej karteczce - nie spotkałam jeszcze takich - bardzo mi się podoba :))
    a klejenie - cuuuudne
    przepis na babeczki znam i uwielbiam tę wersję _pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. z dziećmi tak jest, ja mam wszystko brudne, w 3 lata po przeprowadzce i generalnym remoncie, ale najgorsze jest to, że Adam pukał zabawkami i w niektórych miejscach farba odpadła. p.s. gdyby komuś było babeczek u Ciebie mało to informuję, że Kgosia organizuje wymiankę babeczkową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ja mówie/ pisze po roku juz był bałagan na scianach;/

      Usuń
  13. cudne pudełeczko a muffinki wygladają smakowicie. No a pomazane ściany cóż - to swego rodzaju dekoracja pokoju:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale twoja Zosia ma zdolności, pięknie poprzyklejała scrapki a to, że sie rozochociła i malowała więcej niz trzeba to chyba większośc dzieci tak robi, my musieliśmy przed swietami malować ściany bo w kilku miejscach były malowidła Kubusia.
    Fajny pomysł na ozdobienie pudelka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne pudełeczko :) a babeczki wyglądają niesamowicie pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj moja Lenka też uwielbia naklejki i jak nie ma nowych, to odrywa stare i próbuje je przyklejać gdzie indziej ;) Piękne masz te foremki, możesz w nich robić czekoladki np. na prezent, wystarczy tylko w kąpieli wodnej rozpuścić zwykłą tabliczkę czekolady :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pudełeczko z babeczkami, idealne na foremki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. To chyba kara za te zaległości moje...normalnie mnie ssie, a tu u tynki co?Oczywiście mniam mniam...

    OdpowiedzUsuń