Przez krótką chwilę...

wtorek, 7 stycznia 2014

zaległości i jeszcze więcej zaległości...

O tak ...nazbierało się tego troszkę :)
Zacznę od początku...jeszcze przed świętami zamówiłam u Ewuni kilka ściereczek...koperta z fajną zawartością dotarła a Ewcia mi napisała, że to w ramach zabawy podaj dalej, bo kiedyś się u niej zapisałam :) i tak najważniejsze...PODAJ DALEJ znowu u  mnie...


Zasady znane wszystkim, nie? 
1. 2 pierwsze osoby które wyrażą chęc przygarnięcia czegoś zrobionego przez mnie zapraszam (komentarz pod postem)
2. mam 365 dni żeby coś wysłac osobom chętnym
3. osoby, które otrzymają upominek ode mnie ogłaszają zabawę u siebie
* mam jeszcze ZALEGŁE 2 miejsca w zabawie (ponieważ z poprzedniej zabawy brakło chętnych)...więc w sumie dla 4 pierwszych osób, które wyrażą chęc udziału w zabawie COŚ wykonam

I teraz kolejne prezentowe zaległości :)
Ciocie-Aniołki w tym roku bardzo hojnie nas obdarowały...dziękuję za serce jakie włożyłyście w wykonanie upominków albo w wyszukanie takich perełek, które idealnie trafiają w nasz gust :)

Od Kasi...puszki decou bo wiadomo, że szewc bez butów chodzi:


Z niebieskościami niewiele mam wspólnego, ale cukiernica i solniczka mnie URZEKŁY...poza tym kubeczek dawno temu u mojego Dziadziusia znalazłam i proszę...teraz już komplecik się zrobił :)
Do tego wszystko używane na co dzień, co mnie niezmiernie cieszy :) dziękujemy Kasiu :)


Od Diany... koniki słodkie...ale drewniany misiek skradł jednocześnie dwa serca...moje i Zosi :)



Od mojej Przyjaciółki...komplet  noży z motywem MAKÓW...potrafisz dla mnie zawsze taką perełkę znaleźc :) dziękuję...na fotce tylko 2 reszta w użyciu była ;)
 

 Karczochowe bombki od Iwonki...


Poszewki z hafcikami na jaśki od Asi :) te pojadą do innych maluchów :)


Od innej Asi moje dzieciaki dostały między innymi takie poszewki...kolorowa krateczka z tyłu a przód-kwiecista łąka i kolorowe furgonetki...Antek uwielbia swoją podusię...potrafi się na nią na długo zapatrzec :)


I gazetki i przydaśki...a o pewnej książeczce dla maluchów, którą otrzymałam od Asi napiszę wkrótce TU :)


Piernik od Agnieszki :) 


Czapeczka i szal dla Zosi od Wioli...oczywiście już na modelce, bo jakże by inaczej?


Każda paczucha wypełniona była też słodkościami i kawkami...ale nie wszystkie dotrwały do sesji ;)

Serdecznie dziękujemy...

Pomimo, że czas zimowy...u nas teraz tak:


Wiosna, czyż nie?
Pozdrawiam ciepło!!

22 komentarze:

  1. zdążyłam? Jeśli tak to zgłaszam chęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak poza tym, to patrzę i podziwiam Twoje wspaniałe prezenty- ale ich lawina nic a nic mnie nie dziwi, wszak dobro zawsze wraca:)
      Piękne te Twoje pola,Justynko, ale i nasze wyglądają podobnie, co troszkę jednak zaczyna mnie martwić- boję się, żeby zima nie zechciała przyjść np. w kwietniu... A wczoraj nawet widziałam już bazie na przydomowych wierzbach- piękne wielgachne puchate kotki-Wielkanoc idzie?:)

      Usuń
  2. Właśnie wcześniej Ci miałam pisać, że Zosia ma cudną czapę;p może mi pożyczy kiedyś? Cudna jest!
    Obdarowana zostałaś że hoho same wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. Zapomniałam! Ja się też zgłaszam do podaj dalej:))))

      Usuń
  3. Kochana twoich cudowności nigdy za wiele dlatego też zapisuje sie na zabawe podaj dalej :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałości dostałaś, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że karta się znalazła:)))
    Justynko cudne prezenty dostałaś...niebieskie skorupki mnie urzekły ale to nic nowego - prawda?

    OdpowiedzUsuń
  6. piękności i cudowności otrzymałaś....jak by co to zgłaszam się do podaj dalej...być może kolejny raz .. nie wiem straciłam rachubę :) bo gdzie się da to się zapisuję gdyż uwielbiam takie zabawy gdzie się obdarywujemy naszymi dziełami

    OdpowiedzUsuń
  7. No i się spóźniłam, no ale cóż może następnym razem załapię się na tą zabawę u Ciebie. Same super rzeczy dostałaś, a takie noże w maki, ma też moja Mama, bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne prezenciki dostałaś i jaki cudny widok zazdroszczę ci go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prezenty dostałyście:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenciki, wszyscy pewnie zadowoleni.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u Ciebie jak zwykle roi się od prezentów! Superowe rzeczy, a poszewki w volkswageny są mega fajne :)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko ... oj grzeczna być musiałaś, ze takimi ślicznościami zostałaś obdarowana :))))
    Piękne upominki !
    Kochana - zapraszam do mnie ... ZAJRZYJ KONIECZNIE - tam wiadomości o naszej WYMIANCE !
    http://beaartdecor.blogspot.com/2014/01/upominki-wspominam-i-o-wymiance.html
    Pozdrawiam cieplutko :) Bea

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogladam i ogladam i rzczywicie od jakiegos czasu u Ciebie prezentom nie ma konca ;) Ale szczesciara... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty :) Noże są super!

    OdpowiedzUsuń
  15. ho ho ho ależ prezencichów dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne te Twoje mikołaje:) ...ps.skarpeta nie zdążyła się właściwie udokumentować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Istne szaleństwo! Cudowne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zuch dziewczyna, bo ja koni się boję:( Ale podziwiam:) Śliczności dostałyście:)

    OdpowiedzUsuń