Przez krótką chwilę...

czwartek, 13 lutego 2014

szydełkowe marzenia...

Szydełko, druty, igła i nici, maszyna do szycia...wciąż ich nie ogarniam (chociaż w szkole się robiło różne robótki)...tym bardziej cenię dziewczyny, które władają tymi przyrządami niczym czarodziejki i tym samym spełniają marzenia...
Poznałyśmy się z Jolą poprzez wymiankę Mikołajkową...wciągnęło nas ;) w wymianę maili (najczęściej na temat dzieci...wszak nasze córki to prawie rówieśniczki, więc tematy się nam nie kończą!) i wymiankę rzeczową :)...
Ale do rzeczy...zamarzyły mi się poduchy...ale w stonowanych brązach, beżach...w otoczeniu naturalnych kolorów czuję się jakoś bezpieczniej :)...Jola się zgodziła, że je zrobi...ja nie zdążyłam nawet pędzlem machnąć przedmiotów dla niej a ona mi pisze "pierwsza zrobiona...szybko i fajnie mi się je robi...chyba na przyszły tydzień gotowy komplet będzie"...wow pomyślałam, co za ekspress!? Wzięłam się i ja w garść i poczyniłam "zamówienie"
Oto moje spełnione marzenie :) komplecik hand-made'owych poszewek :)
każda poduszka i każda strona INNA...a to daje sporo możliwości :)



I jeszcze kilka szydełkowych pierogów i jajek (to do stale powiększającego się kuchennego zestawu Zosi :) ) i sówka dla Antosia...oczywiście Zosia zapałała miłością do stwora...Antek jeszcze z nią nie ma szans, więc niedobra matka sowę odłożyła w bezpieczne miejsce na bardziej "rozumny" czas dzieci...kiedy będą się już umiały dzielić WSZYSTKIM...tzn taki jest plan, że je tego nauczę :)

Jolu wszystko jest SUPER...a i jeszcze Ci tego w mailu nie pisałam...ale oczywiście Zosia paczkę otwierała, więc jak teraz wtula się w poduszki kojarzy je z sową, którą też z paczuchy wyciągnęła i mówi wtedy swoje "u-hu" ;p
DZIĘKUJEMY 

A oto co przygotowałam dla Joli i jej córeczki Lilianki:






A już niedługo pokażę efekty "Przydasiowej zabawy"...tylko aparat dziś odmówił mi posłuszeństwa.
Dobrego dnia dla Was :)

26 komentarzy:

  1. Prześliczne prezenty wyszły z Waszych rąk:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowne prezenty sobie przygotowałyście jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wymianka:) Poduchy już podziwiałam u Joli:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka Justyna, super prezenty! ten zestawik dla księżniczek;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ile wspaniałych prezentów! Nic, tylko podziwiać:) A już te arabski na ostatnim pudełeczku - zakochałam się w tym wzorze! Cudnie, napracowałaś się jednym słowem. A i Jola wykazała się szybkością i pomysłowością - poduszki w tym zestawieniu kolorystycznym i różne wzory naprawdę świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego te twoje prace! A marzenia? cudownie, ze niektóre potrafia sie spełnić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna wymianka - pięknymi rzeczami się obdarowałyście

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja prezenty od Ciebie pokaże w poniedziałek, jak już się ogarnę po zjeździe. Wszystko zrobiłaś śliczne i bardzo Ci za to dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cuda szydełkowe, a Twoje deco z wróżką piękne! w sam raz dla małej księżniczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. O, widziałam te poduchy - świetne są:)
    I pudełeczko w różyczki słodkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszki przepiękne, mi też się bardzo podobają
    i nadziwić się nie mogę, że tak szybko powstały!

    Twoje decu... pozazdrościć. Stajesz się mistrzynią;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna wymianka, śliczne rzeczy sobie wysłałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko - mam to samo ... dla mnie to też czarna magia !!!
    Bajecznymi upominkami się obdarowałyście !!!
    Oczko popieściłam, duszyczkę uradowałam ... pędzę dalej :)
    Pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  14. Same super rzeczy sobie wysłałyście :)
    A ja czekam na dostawę nitek żeby móc dalej ruszyć z rzeczami dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna Justyś... wymianeczka...
    poduchy ładnie się prezentują !
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. łał!!!Dal mnie szydełko i takie tam to też czarna magia...Poduchy urocze...takie babcine - podobają mi się!No i decupażowe rzeczy - super...moje decu leży i się kurzy...pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne podusie i świetna wymianka ;-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nieustanbnie podziwiam decou :) Sama bym chyba tak nie potrafila :) Swietna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne rzeczy przygotowałyście...A ten Elfik..normalnie rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wymianki a co ważniejsze poznawanie bliżej tych wspaniałych osób :) Cudowne poduchy i pozostałe prezenty! A Twoje decupaże przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna jest ta wróżka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna wymianka :) poduchy dostałaś rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe poduchy:) i Twoje prezenci śliczne...delikatne...w sam raz dla małej dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń