Przez krótką chwilę...

środa, 19 marca 2014

łąka

Wiosna walczy z końcówką zimy...u nas naprzemiennie wiatr, śnieg z deszczem i słońce co chwila też zagląda ;)...prawdziwie marcowa pogoda...
Mam nadzieję, że taka pogoda nie zniechęci Was i weźmiecie udział w wyzwaniu jakie dla Was przygotowałam w Klubie Twórczych Mam pt "Łąka" więcej informacji o zasadach i nagrodach TU
Oto moje inspiracje...pierwszy bukiecik:


I makowy komplecik...sekretarzyk i przybornik na długopisy oraz komódka, która u mnie służy za herbaciarkę :)


A tu inspiracja mojej Zosi...łąka pełna plastelinowych kwiatków:
(zrobiłam jej plastelinowe kuleczki i wyrysowałam kwiatki a ona wyklejała...zabawa super :) )



Zapraszam Was do wspólnej zabawy...
pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Och, co te maki mają w sobie, że je tak kocham? Zainspirowałaś mnie tym uroczym komplecikiem i koniecznie muszę sobie taki pojemnik na listy i inne papiery zrobić z pudełek:) Mleczyków jeszcze nie widziałam u nas:)
    Zosieńka spisała się na medal!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękny plastelinowy obrazek! Super pomysł na zabawe :) Komplecik decu śliczny! A bukiecik to z łąki już!? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Latem zapachniało:) Śliczne prace:) Zosi też:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kradnę pomysł na kwiatki od Zosi :)
    moja inspiracjo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiecik uroczy. Musze pomyslec nad plastelinowymi wytworami, tylko moi pewnie nie beda lepic kwiatkow ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makowy komplecik :) A taka zabawa z plasteliną to naprawdę fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maki!!!A TWój komplet robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik :) i córci praca bardzo ładna-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplet mym marzeniem jest, rewelacyjny zestaw;) a obrazek Zosi bardzo pozytywny i pomysłowy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cześć Justyś... widzę... że nadal maki Cię inspirują...
    piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplecik w maki jest śliczny. Podoba mi się kształt komódki. Przydałaby mi się taka.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie jak zawsze.. i jak wiosennie! a obrazek plastelinowy piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne prace, też kiedyś wyklejałam obrazki z plasteliny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne makowe prace :) no i świetny pomysł na wyklejankę z plasteliny

    OdpowiedzUsuń
  16. makowy komplecik jest przesliczny! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń