Przez krótką chwilę...

piątek, 21 marca 2014

człowiek uczy się przez całe swoje życie...

Po raz kolejny dowiedziałam się czegoś, czego normalnie bym nie przypuszczała...
Czy wiecie, że między innymi krateczka to charakterystyczny wzór dla alpejskiego stylu ludowego? 
Ja się dowiedziałam niedawno, kiedy Ela zaproponowała nam w Klubie Twórczych Mam nowy temat wyzwania właśnie pod tym tytułem "Alpejski styl ludowy"...Oczywiście do wyzwania bardzo serdecznie zapraszam...

Więcej o zasadach, a także o fantastycznej nagrodzie dla zwycięzcy dowiecie się TUTAJ...

ja nie przygotowałam nawet jakiejś osobnej pracy inspiracyjnej na ten temat, bo jak się rozejrzałam po kuchni to się okazało, że mnóstwo tam czerwono-białej krateczki wpisującej się w klimat wyzwania...







Zachęcam Was do udziału w zabawach organizowanych w Klubie Twórczych Mam :)
Pozdrawiam ciepło!

5 komentarzy:

  1. Czyli u Ciebie w kuchni też biel i czerwień. Wyzwanie ciekawe, jeśli dam radę wygrać z czasem, to z pewnością wezmę w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka kratka kojarzy mi się właśnie z typowym, tradycyjnym wystrojem kuchni :)
    lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krateczka czerwona może kojarzy się głównie z kuchnią....ale nie ma w tym nic złego:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Krateczka czerwona u mnie występujew okresie świąt Bożego Narodzenia!!!!Uwielbiam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne inspiracje :))
    pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń