Przez krótką chwilę...

środa, 5 marca 2014

czterdziestolatek/ka 10 lat wcześniej...

...to ja...a czemu tak? Kilka osób wyśpiewało mi wczoraj tą znaną piosenkę z polskiego serialu w wersji "Trzydzieści lat minęło..."
I mija godzina za godziną, dzień za dniem i rok po roku też przelatuje...następują po sobie pory roku...dopiero co zima była a już ptaki rozświergotane wiosennie!
Ja jak to ja...zaległości mam troszkę i nie po drodze z aparatem...o pogodzie to już nie wspomnę ;)
Rzadko...a w sumie to nawet nie pamiętam by moje urodziny nie były w czasie trwającego postu...wczoraj się udało...prawdziwe ostatki ;) 
Zatem wczorajsze migawki jeszcze...miało byc kawowo...taki miałam plan...ale mu mnie z planowaniem na bakier i powstały owocowe tworki, które nawet moim maluchom smakowały :) malinki nasze zeszłoroczne...w zamrażalce dobrze im było, ale na budyniowej masie pod galaretkową pierzynką zdecydowanie lepiej ;)



Dziękuję wszystkim za życzenia osobiste, meilowe, karteczkowe...smsy córcia "odbierała" ;) miała frajdę, gdy telefon te śmieszne dźwięki z siebie wydawał...i za niespodzianki jakie do mnie dotarły też dziękuję (Iwonko :*) :) o nich osobny wpis, bo się muszę pochwalic zdolną Kuzynką moją między innymi :)

A że będzie kwiatowo wkrótce to dziś tytułem wstępu... 
Jolu kochana dziękuję za paczuszkę pełną słońca! Słoneczniki chciałam wykorzystac by stworzyc obręcze na serwetki, tymczasem one są tak piękne i duże, ze powstanie z nich girlanda do okna :) I podzielę się ze znajomą, która podziela moją słonecznikową miłośc :)
Herbatka już ochrzciła imbryczki :) a sówka i autko cieszą nowych małych właścicieli :)




Słoneczniki to także motyw jaki wykorzystałam na pierwszy prezencik "podaj dalej" u mnie, który wysłałam do K.


Kolejne prezenciki do dziewczyn, które się u mnie do zabawy zgłosiły są w trakcie tworzenia...

Pozdrawiam Was ciepło...
WIOSENNIE...
:)



24 komentarze:

  1. Najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin :-) Wielu pogodnych dni i dużo szczęścia. A także dużo, dużo zdrowia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie wiedzialam, zatem dzisiaj serdeczne zyczenia posylam na okragle urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko wszystkiego naj, naj ! spełnienia marzeń. To ja dobrze pamiętałam ale paczuszka czeka na twórczą końcówkę;)oj smaczne ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ode mnie również z poślizgiem coś poleci - tak normalnie nie wyrabiam, hii..hi... tymczasem Justynko wszystkiego naj!!!!! Wiele słońca, zdrówka i tylko dobrych ludzi na swej drodze :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli jesteśmy w tym samym wieku :) a piękny to wiek :) samych radosnych i słonecznych dni :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. 30 lat to nie byle wiek :)
    wszystkiego co najlepsze Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego, ciasto smakowicie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego,szkoda, że nie wiedziałam wcześniej, ale moc uścisków Ci przesyłam. 30-stka to piękny wiek i jak stwierdziłyśmy kiedyś z koleżankami, po 30-stce się młodnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wszystkiego najlepszego z okazji okrągłych urodzin, spełnienia wszystkich planów i duzo radości z dzieciaczków :)
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak smakowicie! Wszystkiego najlepszego Kochana! Hi, hi, to się "wstrzeliłam" z małą niespodzianką dla Ciebie:) Oj, ten makowy imbryczek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczności posyłam i życzenia długich lat w zdrowiu radości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego co w życiu najlepsze i najpiękniejsze, spełnienia marzeń i duuuuużo czasu na przyjemności :))

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego :) smakołyki zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  15. Duuuużo zdrówka, szczęścia i miłości!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat Justynko :)))) ale ściemniasz, na pewno to były 18 urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowia, miłości , zrozumienia, optymizmu i spełnienia marzeń życzę Ci z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego co najlepsze Justynko, miłości, serdeczności, szczęścia i samych pięknych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najlepszego kochana!!! u nas też ostatnio wypieki z galaretką królują. A na weekend to się chyba wreszcie wezmę za tą karpatkę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! Super prezenty :)
    Nie dość, że mamy tak samo na imię to jeszcze jesteśmy spod tego samego znaku zodiaku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego na kolejne10:) piekne słoneczniki i smakowite słodkości:)

    OdpowiedzUsuń