Przez krótką chwilę...

wtorek, 29 kwietnia 2014

prezentowo i robótkowo

Wciąż u mnie prezentowo :) a to za sprawą pewnych serdecznych duszyczek, które jak dobre wróżki spełniają marzenia...
Bardzo Wam dziękuję za pamięć o tym co lubię, czego mi trzeba :)
Diana poprosiła swojego Wujka o zrobienie dla mnie takiej oto płaskorzeźby...widać fach prawdziwego artysty :)


Moje dzieciaki natomiast zostały przez Dianę obdarowane jej cudnymi szyjątkami, jeśli szukacie jakiejś wyjątkowej i spersonalizowanej zabawki dla malucha to tylko u Niej :)


Było jeszcze mnóstwo innych rzeczy, ale psiak i kotek zamieszkał w łóżeczku córki i nie mam nawet jak im zdjęcia zrobić, ponieważ są "chronione" przez nią :) było też autko, naklejki i zakładka :)...jednym slowem wszyscy uszczęśliwieni :)

Hania natomiast kiedyś zapowiedziała, że uszyje mi fartuszek...co było odpowiedzią na naszą polemikę apropos naszych warsztatów pracy ;) powiedziałam jak to zwykle wygląda u mnie...ano tak, że do farb i lakierów zasiadam w jakiś starych dresach i koszuli i trochę jak pokręcona wyglądam przy tym ;) fartuszek miał mieć przegródki na pędzle i takie tam ;)...i proszę ...WSZYSTKO ma...tylko takiego ładnego fartuszka żal mi po prostu do mojej "pracy" zakładać...no same zobaczcie! Więc póki co wisi sobie w kuchni na półeczce...


Kolejne cudeńko, które skradło moje serce to spersonalizowany przybornik-igielnik...to chyba kolejny znak, że mam znowu próbować z igłą i nitką :) i oczywiście spróbuję :)



Hania pamiętała też o moich dzieciakach, poza lalką dla Zosi i zegarem dla Antosia były zrobione przez nią podusie, które zapewne kiedyś doczekają się, że maluchy sobie je same pokolorują...
Radość dzieciaków bezcenna :)


Jakby tego było mało...wygrałam zabawy blogowe u KasiN i u Aniołowo...oto jaka nagroda na mnie czekała:


 Kasiu wciąż jestem fanką Twojego łączenia technik, broszka-motyl jest cudowna!!

Prawda, że nasze koleżanki zdolne są?

A robótkowo też nie ma martwego okresu, taki komplecik zrobiłam na zamówienie dla mojego brata, razem ze swoją żoną wybrali przedmioty...i podali kryterium jedyne jakie mieli: na fioletowo ;)
Wyszło tak:


Pomęczyłam Was nieco zdjęciami...

Pozdrawiam Was ciepło!

Ps. rozbawiłyście mnie niektórymi komentarzami pod poprzednim postem :)
jeszcze większą motywację mam by poszukiwać dzikich zielsk i nie skończyć jak bohater filmu "Into the wild"...trzymajcie kciuki :)...żartuję...nie chwytam się czegoś czego nie jestm PEWNA :)

15 komentarzy:

  1. Piekne prezenty:)
    A zestaw z hortensja bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nonono ile prezentów dostałaś, twoje wyroby też są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same fantastyczne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ Cię babeczki dopieściły prezentami :-) jeden fajniejszy od drugiego ;-) bardzo ładny motyw na chusteczniku i tacy. ja sobie obiecuję od dawna chustecznik, ale ciężko podjąć decyzję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie piekne prezenty :) Fartuszek mi sie zamarzyl :) I igielnik, ale igielnik chyba machne sobie szydelkowy. ostatnio okropnie sie poklulam przy szyciu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara! Fartuszek super! Teraz to prawdziwa artyska będziesz:)
    Rzeźba wspaniała, będziesz ją malować?

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, ale macie cudowne prezenty!!! Dzieciaczki na pewno tak samo zadowolone jak mama! :)) A Twój komplecik śliczny! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja droga wszystkie prezenty od serca dostałaś
    fajnie mieć takie kumpelki ;))) Też coś o tym wiem !!!
    Życzę Ci super majowego weekendu i dużo radości
    oraz słonka Tynko ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prezenty, a ten fartuszek to cudo !!!! Tez by mi go bylo szkoda do pedzli i farby.....
    Twoj komplet jest tez bardzo ladny.

    OdpowiedzUsuń
  10. dostałas super prezenty :) przesliczne :) i od serca:)
    a komplecik dla brata wyszedł ci po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prezenty świetne! Bardzo spodobał mi się fartuszek, myślę, że mi też by było żal go zakładać :)) U mnie niestety twórczość baaaardzo wstrzymana:( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. u Ciebie urodziny trwają przez okrągły rok!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko śliczne ale.... fartuszek bombiasty z napisem... Tynka...
    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no rewelacja jakie cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prezenciki dostaliście:)

    OdpowiedzUsuń