Przez krótką chwilę...

wtorek, 15 kwietnia 2014

zaległości mam

Zaległości, że aż wstyd...bo sprzed miesiąca nawet ;)
Ale jak się ma takie szczęście jak ja to tak bywa ;) aparat fotograficzny najpierw został "schowany" przez dziecię, następnie odnaleziony po to by po kilku cyknięciach paść całkiem...komputer wysiadł...może to jakiś znak? Nie daję się ;) zdjęcia będą z komórki...jakoś damy radę ;)
Za chwil kilka najpiękniejsze ŚWIĘTA...
Ale o tym za niedługo...
Dziś nadrabiam zaległości...Najpierw urodzinowe jeszcze...cudowną niespodziankę sprawiła mi Asia , nigdy nie przestanie mnie zadziwiać... uroczy hafcik zdobi słodkie pudełko, oczywiście przewiązane brązową wstążeczką w groszki...i całe mnóstwo jakże przydatnych i potrzebnych zawsze przydaśków:




Szczęście uśmiechnęło się także do mnie i wygrałam masę super papierów oraz różnistych scrapków u Uli


Dziękuję :)

Ponadto brałam udział w wymiance wielkanocnej organizowanej przez Dianę...
Moją parą była Anko...podziwiam jej zapał, talent i kreatywność od dawna i tu taka miła niespodzianka, że została moją parą...cudowną paczuszkę od Niej otrzymałam...zdjęcia pożyczone od mojej wymiankowej parki...



A to przedmioty, które ja wykonałam dla Ani:







Dziękuję Dianie za organizację zabawy oraz Anko za wspaniałą wymiankę.

Zaległości się piętrzą...czasu jakby mniej...dzieci absorbujące coraz bardziej, doba nijak się da rozciągnąć, spać też czasami trzeba...ale i pędzlem nieraz zamachać potrzeba, prawda? Czas musi być na wszystko, zarówno obowiązki jak i te drobne przyjemności, na chwilę zadumania też...życzę Wam, by w Wielkim Tygodniu jaki właśnie rozpoczęliśmy czas był na WSZYSTKO co ważne :)
Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. u Ciebie jak zawsze cała masa cudowności! Ściskam (y:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne rzeczy do podziwu.
    Jak to czytam, to jakby o mnie pisane.....Czas ucieka, mam w glowie miliony pomyslow i nie ma ich kiedy zrealizowac. Ale jakos dalej idzie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo wspaniałości dostałaś i sama wspaniałości dałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty sobie zrobiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty wspaniałe Justyna, zdecydowanie czas za szybko biegnie buziaki dla dzieciaczków!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne dziela u Ciebie :) A z dziecmi mam ostatnio to samo...

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie jak zawsze kolorowo. Dla mnie doba też za krótka i czasami się zastanawiam, czy dziecka nie zaniedbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prezenty podostawałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrzy ludzie dostają wspaniałe prezenty!
    należą Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prezenty!!Życzę Ci pięknych Świąt i zapraszam na candy,,,już wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałości same pokazujesz! Cudne prezenty otrzymane i wykonane! A czasu wiadomo zawsze za mało...ale fajnie, że wstępujesz tutaj :))) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenciki wygrane piękne :)
    A i te z wymianek także ;)
    W Twojej tacce można się zakochać ;)
    Wraz ze świeczniczkiem tworzą przepiękny zestaw ;)
    Pozdrawiam serdecznie Justynko :)***

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy dostałaś :) Piękną tacę zrobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadłam jeszcze na chwilę,złożyć życzenia:Wyjątkowych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń