Przez krótką chwilę...

wtorek, 6 maja 2014

kobieco...

Witajcie...
Biżutków kilka udało mi się zmajstrować...
To kolejna seria typu "Masz...zrób coś z tym"...Dostałam woreczek wszelakich rozwalonych, zerwanych koralików-naszyjników od znajomej mojej Mamy i oto efekty...a najlepsze jest to, że to jeszcze nie koniec przeróbek, kilka rzeczy jeszcze w trakcie "tworzenia"








 Aż do niedawna nie nosiłam naszyjników, wisiorków itp...zwykły łańsuszek z medalikiem wystarczał mi w zupełności...Zosia mi jednak łańcuszek kiedyś zerwała a do jubilera żeby naprawić jakoś nie po drodze zawsze, stąd też przełamałam się wreszcie i zaczęłam zakładać cudeńka jakie od Was mam...
Ostatni urodzinowy prezencik (a raczej jego część) jaki dostałam jest od Wioli:


Idealne kolorki :) no i miękki, lekki :) do tego jeszcze kolczyki ale nieustannie dyndają w uszach więc się na zdjęcie nie załapały ;p
Dziękuję :)

A ponieważ majówkę spędziłam z maluchami w rodzinnych stronach przygotowałam taką tacę-stolik śniadaniowy dla brata i bratowej z okazji ich pierwszej rocznicy ślubu :)
Co by sobie mogli serwować wzajemnie śniadania do łóżka :)
Motyw bardzo delikatny...




Na dziś tyle...pozdrawiam Was bardzo serdecznie!

14 komentarzy:

  1. Prezent urodzinowy również w moich kolorach;) śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. pracuś z Ciebie jak zwykle Justynko! wisiorki śliczne a taca cuuudna :))
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szczęściara z Ciebie, że dostałaś taki woreczek. Taca jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna bizuteria a taca tez.

    OdpowiedzUsuń
  5. O to już wiem, co Ci mogę podesłać następnym razem, bo też mam trochę takich sypiących się koralików. Tacka wygląda ślicznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne biżutki, a taca śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taca bardzo mi się podoba, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria, a taca przeurocza. Ach, jak bym chciała dostać na takiej śniadanie do łóżka... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jakoś jesiennie u Ciebie w tej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszły cudeńka, taca bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co powiesz na wspolna obserwacje?:)
    Ja bardzo chętnie, fajny blog;)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna taca:) A biżuteria...wszystko wyszło super:)

    OdpowiedzUsuń