Przez krótką chwilę...

czwartek, 15 maja 2014

na zachmurzonym niebie tęcza...

Oczywiście nie widziałam takiej tęczy, tylko samo zachmurzone niebo...
Dlatego tęczowo, czyli kolorowo działamy teraz w domu ;)





Ciastolina, plastelina, masa solna...to ostatnimi czasy najlepsza zabawa dla mojej Zosi :)
Przy porządkowaniu kredek znalazłam takie małe, które połamałam na jeszcze mniejsze kawałki, Zosia powciskała je w miejsca, które jej wskazywałam w plastelinę i w ten sposób zbudowałyśmy kolorową zagrodę dla solniaczkowych świnek...


Tęczową zagrodę zgłaszamy do zabawy u Anulki o TU:
Was też zachęcamy do przyłączenia się...można puścić wodze fantazji i fajnie spędzić czas z dzieckiem na wspólnym tworzeniu :)


Dawno temu umówiłam się też z Lidzią na wymiankę...o takie cuda ją poprosiłam...


paczuszkę od Niej otrzymałam już przed Wielkanocą ...a ja? Wstyd się przyznać, ale dopiero niedawno paczuszka do Lidzi dotarła...Ci co mnie znają wiedzą, że na pocztę mi jakoś nie po drodze ;) 
Co ja przygotowałam w zamian możecie zerknąć TUTAJ :)
Dziękuję :)

I dziękuję też Kasi, u której udało mi się (choć nie za pierwszym razem ;p) wygrać rozdawajkę...paczuszka z Wysp dotarła, a w niej poza piękną biżuterią decou i uroczych magnesików z modeliny było też coś dla moich maluchów :) DZIĘKUJEMY :)



Przeglądając teraz zdjęcia znalazłam jeszcze takie poświąteczne migawki:





Bardzo dziękujemy przyjaciołom, znajomym i bliskim za pamięć :)

POZDRAWIAM i pogodnych chwil życzę :)


9 komentarzy:

  1. Jaki fajny komplecik do wałkownia! Swinki mają cudnie kolorową zagrodę:) powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa, a jak dużo karteczek dostałaś na Święta.
    Prezenty wymiankowe też piękne. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca Wam wyszła :) Fajowe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sprytny pomysł z tymi kredkami i ciastoliną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mam wyzwanie z pozostałymi kategoriami na prezenty ;)

      Usuń
  5. same śliczności a pomysł z tęczą bombowy :))
    pozdrawiam słonecznie (a co tam, że leje!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagroda bardzo pomysłowa :) Prezenety wymiankowe super

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszła ta zagroda :) Moja tez ma teraz fazę na ciastolinę i codziennie robi sobie kanapkę z szynką i truskawką, a dla mnie ciastko z gruszką i precelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne upominki, a zagroda rewelacja!!Moja Zosiula w zabawie z plasteliną ogranicza się do "Mamo, ślimaka chcem!"

    OdpowiedzUsuń