Przez krótką chwilę...

sobota, 17 maja 2014

u-hu u-hu

...czyli dziś o sowie będzie :)
Sowa to ostatnio popularny motyw...jakoś szczególnie nie uległam temu sowiemu trendowi jak dotąd, ale to dzieci zwykle są u mnie wyznacznikiem "co teraz". Zosia wyciągnęła pacynkę sowę...a Antoś odszukując w książeczkach sowy radośnie sobie "u-ha" ;)
Ponadto na prośbę Darii (która koordynuje aukcję dla Julki Piskorskiej) spróbowałam coś sowiego zrobić...po "uszyciu" sówki stwierdziłam, że na pewno nie nadaje się na aukcję, więc obiecuję, że coś sowiego jeszcze powstanie, w technice, w której czuję się lepiej aniżeli w szyciu. 
Jednak sowa stała się kolejną ukochaną przytulanką...muszę więc kolejną zrobić dla drugiego malucha...



Za inspirację posłużył niezastąpiony i niezawodny jak zawsze Pinterest :)
Zrobiłam szablon, wycięłam, ponaszywałam oczy, dziób, pozszywałam a na końcu zrezygnowałam z doczepienia skrzydełek ;)

sowa w czasie przygotowań

Zosia zapałała sympatią do niedoskonałego tworu matki ;) 
Jeżeli macie ochotę jakoś wspomóc akcję dla Julki możecie między innymi licytować przedmioty, np. moją herbaciarkę, link do aukcji z herbaciarką o TU...
możecie także przekazać różne przedmioty na aukcję...informacje TU


Pozdrawiam Was ciepło :)

16 komentarzy:

  1. Jak dla mnie sowa jest super, ale ja uwielbiam sowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sowa ,,,, pozdrawiam pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna sówka, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza sówka :) Najlepsze są właśnie ręcznie robione przytulanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie sowa jest wspaniała a takie gorące serce z niej bije;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna sowia podusia:) Córcia już ją pokochała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sowa Justyś... !
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również do sów musiałam się przekonać ale muszę Ci powiedzieć,choć nie mam ich w domu to bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a dlaczego nie biedronka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sowia podusia bardzo udana - dzieciom też się podoba, a to najważniejszy wyznacznik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko, co mama zrobi jest najpiękniejsze na świecie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie sowa wyszła bombowa :) Fajne kolorki, a Zosia jest przesłodka :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, wielkie serducho masz!!!

    OdpowiedzUsuń