Przez krótką chwilę...

sobota, 7 czerwca 2014

wkoło maki

Wyszło słońce, maki zaczerwieniły się na polach i łąkach...
Dziecię me zdecydowanie bardziej woli odkrywać ;) zatem ona zbiera "pączki maków" a matka już te otwarte maki ;) w domu nawet tydzień stoją! :) a wydaje się, że są takie wątłe...






Do maczkowej kolekcji dołączyła poduszka, którą druga Mama wyszperała w SH...a ja ją zgarnęłam dla siebie :) nie mogło być inaczej, pozostałe synowe bardziej "różane" są...tylko ja taki dziwak haha datego też trafiło mi się to cudo:



A ponieważ się tak kolorowo zrobiło pokażę szkatułkę w ludowym stylu, którą zrobiłam dla znajomej:



Na zakończenie jedne z pierwszych w tym roku...soczyste i słodkie...ale nie tak jak pamiętam z czasów dzieciństwa...truskawki:


Pozdrawiam i pięknych, słonecznych dni Wam życzę :)

19 komentarzy:

  1. To co dziś pokazujesz jest piękne albo smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te maki uwielbiam je. Szkatułka cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka jest śliczna.. piękne kolory :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja i maczkowa i różana i chabrowa i lawendowa... Cudną podusię dostałaś. A te maki w kieliszku są takie... moje:) Niesamowicie piękne to zdjęcie pierwsze ze szkatułką (która jest super) i kwiatami. Słoneczne pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. achhhh w pięknej okolicy mieszkasz, prawdziwa wsi spokojna

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te Twoje poduszki!!!Uwielbiam taki styl.Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez bardzo lubie maki i ciesze sie, ze pieknie mi na ogrodku kwitna.
    Podusia sliczna ♥ A szkatulka to cudenko !!!
    Pozdrawiam serdecznie i zmiatam na dzialke ☺Ma byc znowu przeszlo 30 stopni.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  8. Pachnąco, smakowicie, kolorowo u Ciebie. Też się ciągle zbieram, aby iść nazrywać maków, ale wciąż mi czasu brak. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak u Was pięknie i sielsko :)) cudne te maki i w wazonie i na podusi... dobrych dni dla Ciebie również Justynko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkatulka piekna! Absolutnie :) Uwielbiam takie klimaty. A makowa czerwien jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna poducha i śliczna szkatułka :) Zapraszam do mnie kulinarnie: http://leniuszkowesmaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna szkatułka a i podusia super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, sezon na truskawki to niewątpliwie jedna z najważniejszych zalet lata! :)
    U mnie maki nigdy się nie trzymają, przeważnie opadają zaraz po wstawieniu do wody. Może po prostu nie mam ręki do kwiatów...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowna poszewka piekne maki uwielbiam polne kwiaty, no i szkatułka wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zagłosowanie na moją serwetkę na Turkusowym Hamaku! :)
    Maki są piękne, tylko szkoda, że takie delikatne.
    Wspaniała szkatułka, uwielbiam takie klimaty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podusia maczkowa extra, super szperaczka z teściowej;)
    Szkatułka śliczna, lubię takie motywy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale tam "makowo" u Ciebie :) Piękną szkatułkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne znalezisko ta poszewka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie wygląda ta podusia!!!A pudełeczko ma rewelacyjne kolorki:) Kochana, czekam na maila (oczywiście Cię nie poganiam!:)), co robimy z pingwinkiem:P

    OdpowiedzUsuń