Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 28 lipca 2014

a Wy jak bawicie się kamieniami?

Lato w pełni...po kilku dniach burzowych znowu zaświeciło dla nas słońce. 
Młodsze dziecię pomogło mi w zrobieniu niezwykle prostej "dekoracji" (no cóż...nie każdy chwasty włożone w słoik wypełniony kamieniami dekoracją nazwie...ale my takie proste pomysły lubimy i realizujemy)
Do tego każdy zadowolony...Antoś bawił się jak lubi (czyli "KAMEEE" tzn. kamieniami), ja miałam w tym czasie chwil kilka (bo przecież nawet zabawa kamieniami po 5 minutach się memu dziecku znudzi) na rozwieszenie prania...a wieczorem nazrywałam sobie chwaścików, które bardzo lubię i nie są to pelargonie na parapetach, ale też cieszą oko :)...przynajmniej moje ;)




najwierniejszy pomocnik Antosia, czyli Kłopotek-Kiciuś
Przy tej okazji chciałam Was zaprosić do wspólnej zabawy w Klubie Twórczych Mam, gdzie nowy temat Wyzwania "Zrobione z Mamą" to właśnie prace z wykorzystaniem KAMIENI :) 
Więcej informacji do poczytania o TU :)



Udało mi się też pobawić moimi kamyczkami-koraliczkami i powstało kilka delikatnych, prostych, letnich biżutków...




Jakiś czas temu zrobiłam taki komplecik z myślą o przekazaniu go na licytację dla Julci.




Dobrego tygodnia Wam życzę!

18 komentarzy:

  1. Bizuteria przepiekna, a takie dekoracje tez lubie...
    Zycze ci tez milego tygodnia i pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusza artystyczna w Tobie drzemie! z byle kamyczków i chwaścików wychodzi fajna kompzycja:)) Komplecik przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna biżuteria a ten komplecik wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna biżuteria. Dzięki za pomysł z kamykami już mam nową zabawę dla Lilki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik. A zabawa z kamieniami super, chętnie bym wróciła czasami do czasów dzieciństwa i pobawiła się tak samo jak Twój skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Pati ciągle jakieś kamienie do domu znosi do swojej kolekcji. Super biżuteria i ten komplet na licytację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow, ale macie kamieni :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna biżuteria, zabawa z kamykami , to chyba wszystkie dzieci lubią

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, podziwiam za odwagę- ja bym Korniszonowi zabawy z kamieniami nie pokazała;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle się u Ciebie dzieje , że aż sama się sobie dziwię, że siedzę przed monitorem i czas marnuję. Zatem do roboty - koniec komentowania ! Lecę kończyć moje prace ! Bransoletki u Ciebie fajne i wianek z pudełkiem i wykorzystanie kamieni - super !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko cudne jak zawsze Justynko:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. komplecik zostanie jutro dodany :) uwielbiam te rzemykowe bransoletki, ale sama tych nie robię, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Biżuteria piękna. Nie wiem czy wiesz, ale to Ty mnie biżuterią zaraziłaś i teraz wyrabiam ją na bazarki dla potrzebujących zwierząt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamyczkowe zabawy są fajne :) My układamy kształty z kamyków :) Piękny komplet na licytację a biżutki też super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne chwasty i biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mały uroczy pomocnik:) A Ty..pracowita pszczółka z ogromnym serduchem:)

    OdpowiedzUsuń