Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 21 lipca 2014

Śniadanie na świecie - Indie

Witajcie...
Dziś chciałabym Was zaprosić do wspólnej wyprawy do Indii...zasmakujemy tam mocno przyprawionych dań i będziemy podziwiać kolory, jakie towarzyszą tamtejszym mieszkańcom :)
Pomysłodawczynią zabawy jest Ela-karto_flana, a do współtworzenia zaprosiła jeszcze Wiolę, Dianę i mnie.
Mam nadzieję, że znajdą się chętni do WSPÓLNEGO "podróżowania" w ten sposób.
Na myśl przyszła mi od razu kuchnia hinduska pachnąca chyba jak żadna inna. Kilka lat temu miałam szczęście być "uczennicą" w multikulturowej klasie, podczas przerwy na lunch w sali, gdzie odbywały się zajęcia czuć było wyraźne przyprawy, nie każdy to lubił, ale nie ja...oj...Hindusi mają rękę do kuchni...moje propozycje w zabawie to jedynie próby inspirowania się na ich kulturze.



Zasady

1. Udział mogą wziąć osoby posiadające bloga o tematyce związanej z rękodziełem.
2. Prace uczestniczące w wyzwaniu maja być zrobione w terminie podanym w danym temacie wyzwania, związane ściśle z tematem, nigdzie wcześniej niepublikowane. Praca musi być związana z podanym tematem wyzwania. Można zgłosić tylko jedną wcześniej niepublikowaną pracę przez jednego uczestnika. Technika wykonania prac dowolna, jednak maja to być prace handmade. Nie ma obowiązku wykonania potrawy związanej tematycznie z wyzwaniem (choć byłoby to mile widziane, ale rozumiemy, że nie każdy ma zacięcie kulinarne) Linki do wpisów z wykonanymi dziełami pozostawiamy w komentarzu pod tematem wyzwania na jednym z blogów organizatorek.
3. Na blogu należy zamieścić aktywny banerek przekierowujący do wyzwania, a we wpisie dotyczącym danego tematu banerek odnośny do tematu.
4. Przewiduje się 8 spotkań cyklicznych.
5. Wyróżnienia przyznają osoby organizujące wyzwanie cykliczne  (karto_flana, Diana P., Wiola, tynka)
6. W poszczególnych tematach przewidziane są nagrody, osoba o największej liczbie punktów we wszystkich wyzwaniach otrzyma łączna pule nagród ze wszystkich tematów.

Oto moja inspiracja dla Was i zaproszenie do udziału w cyklicznym wyzwaniu "ŚNIADANIE na ŚWIECIE"...tym razem zapraszamy do Indii


Ryż z kurkumą i papryką podsmażany na maśle i dopiero gotowany, do tego potrawka warzywna z czerwoną pastą curry (bakłażan, cukinia, papryka, cebula, czosnek i imbir) i ogórki z jogurtem koprem i miętą.


Do tego biżuteria w bolywoodzkim stylu:



Zajrzyjcie też do Eli-karto_flany, Diany i Wioli,żeby zobaczyć czym one Was zainspirują.
Pozdrawiam Was słonecznie.

6 komentarzy:

  1. Piękna biżuteria i pyszne danie

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna biżuteria, szczególnie wisior :) Zastanawiam się nad przyłączeniem do wyzwania.. oj korci mnie to :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedzonko i biżuteria super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pysznosci, a bizuteria... uwielbiam taka postarzana...

    OdpowiedzUsuń
  5. biżuteria cudna :) wiesz że lubie twoje biżutki i jedzonko cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, Wy jak zwykle macie świetne pomysły:)Muszę nad tym pomyśleć, choć tej kuchni nigdy nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń