Przez krótką chwilę...

środa, 16 lipca 2014

szumi woda, szumi wiatr i szumi las...szumi mi

Szumi mi w głowie...jak zawsze zresztą...pomysły przemykają i szumi tam wciąż...
Ale "SZUMI MI" to także temat wyzwania w Klubie Twórczych Mam. Zapraszam Was serdecznie do przyłączenia się do zabawy :) Więcej informacji TUTAJ...a oto moje inspiracje dla Was. Mi szumi woda...morze...a jak morze to może i piraci? Czyli: zestaw ramek w morskim klimacie i piracka skrzyneczka :)





 I bannerek do zabawy :)

POZDRAWIAM WAS CIEPŁO :)

11 komentarzy:

  1. szumieć może też w głowie po alkoholu, a to zdecydwanie kojarzy mi się z piratami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, pięknie Ci szuuumi ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech super inspiracje, szkoda tylko, że czasu wciąż brak. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, lubimy marynistyczne klimaty :) Fajowe ramki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta skrzyneczka:) Ja jeszcze nie mam pomysłu, ale może się coś uda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rameczki, ale ta skrzyneczka jest po prostu boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe, morskie inspiracje na wesoło :)

    OdpowiedzUsuń