Przez krótką chwilę...

środa, 1 października 2014

Śniadanie na świecie - ROSJA

W październikowy jesienny czas wyruszamy na podbój Rosji. Pomijając politykę jaką prowadzi Rosja, to kraj o niezwykłej historii i bogatej kulturze (zresztą jak każdy :) )
Będąc na studiach marzyła się mi i mojemu Mężusiowi podróż koleją transsyberyjską. Marzyła i marzy wciąż :) Tęsknię do tego nieznanego...znacie takie uczucie tęsknoty? Kiedy porusza Was coś czego jeszcze nie znacie namacalnie?

Oto banerek do pobrania dla chętnych biorących udział w zabawie :)


A oto moja inspiracja dla Was. Po pierwsze Rosja nieodzownie kojarzy mi się z matrioszkami (okazuje się, że matrioszki, czyli słynne drewniane lale, stylizowane na wzór wiejskich dziewcząt, to wpływ kultury japońskiej :) ) wykonałam skrzyneczkę z matrioszką i pobawiłam się konturówką przy jej wykończeniu. 
Całość prezentuje się tak...i oczywiście jest już u swojej nowej właścicielki matrioszkowej fanki :)





Kolejna inspiracja i zamiennik marzenia o kolei transsyberyjskiej ;) to zrobiona przez mojego Mężusia prosta kolejka z drewna...z jednej strony ozdobiona kolorowymi listkami z drugiej wymalowałam cyfry (wszak to zabawka edukacyjna dla moich maluchów :) taką sobie wymyśliłam, do nauki cyferek i kolorów :) ) na razie tylko kilka wagoników...ale w planie jest ich duuuuużoooooo dużoooooo więcej :)




I nieco biżuterii, która jakoś tak skojarzyła mi się jeszcze z Rosją :)
Biżutki w wersji zimowej...lodowej...śnieżnej...



I takie jeszcze filcowe jabłka :)



A na śniadanie? Zapraszam na racuchy drożdżowe z jabłkami :) 
i oczywiście mocną herbatę :)


Koniecznie sprawdźcie czym zainspirują Was pozostałe dziewczyny:

Dla przypomnienia jeszcze zasady zabawy:

1. Udział w zabawie mogą brać osoby posiadające bloga o tematyce związanej z rękodziełem.
2. Prace uczestniczące w wyzwaniu mają być zrobione w terminie podanym w danym temacie wyzwania, związane ściśle z tematem, nigdzie wcześniej niepublikowane. Można zgłosić tylko jedną wcześniej niepublikowaną pracę przez jednego uczestnika. Technika wykonania prac dowolna, jednak mają to być prace handmade. Nie ma obowiązku wykonania potrawy związanej tematycznie z wyzwaniem (choć byłoby to mile widziane, ale rozumiemy, że nie każdy ma zacięcie kulinarne) Linki do wpisów z wykonanymi dziełami pozostawiamy w komentarzu pod tematem wyzwania na jednym z blogów organizatorek.
3. Na blogu należy zamieścić aktywny banerek przekierowujący do wyzwania, a we wpisie dotyczącym danego tematu banerek odnośny do tematu.
4. Przewiduje się 8 spotkań cyklicznych.
5. Wyróżnienia przyznają osoby organizujące wyzwanie cykliczne  (karto_flana, Diana P., Wiola, tynka)
6. W poszczególnych tematach przewidziane są nagrody, osoba o największej liczbie punktów we wszystkich wyzwaniach otrzyma łączna pule nagród ze wszystkich tematów.

POZDRAWIAM

9 komentarzy:

  1. skrzyneczka śliczna, a na racuchy to narobiłaś mi ochoty, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi Rosja kojarzy się ze złotymi zębami;ppp

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak duzo ciekawych rosyjskich inspiracji! Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mi się podobają te wzorki konturówką, super ozdóbka :-)
    nie wiem, skąd Ci się biorą te "inspiracje", mi przyszła do głowy tylko herbata po rosyjsku...
    Rewelacyjna kolejka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie pięknie jak zawsze :) Rosję zwiedziłam jak miałam 20 lat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Tobą Justyś w 100%...
    polityka polityką a kraj piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace :) Skrzyneczka świetnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń