Przez krótką chwilę...

środa, 10 grudnia 2014

zimowo i przedświątecznie i ROBÓTKA do zrobienia

Witajcie :)
Gdyby nie kartki kalendarza momentami musiałabym się długo zastanowić czy to zima, czy ... wiosna...
Dziś PTAKI ćwierkały jak na wiosnę ;) powietrze było ciepłe...bardzo pogodny dzień, bezchmurne niebo i promienie słońca...ale przypomnienie aury sprzed kilku dni i owe kartki z kalendarza, sprowadzają mnie na ziemię.





Zimowa sceneria podziałała niczym kopniak motywacyjny i powstało kolejne pudełko na ciasteczka i kolejne dekoracje ciasteczek ;)
Tym razem pudełko jest inspiracją dla Was oraz zaproszeniem do udziału w zabawie "Wyzwanie kolorystyczne" w Klubie Twórczych Mam...zapraszam (klik)





Natomiast kolejne zadania z kalendarza adwentowego są wykonywane z myślą o ROBÓTCE (klik)...dzieciaki też biorą w tym udział :)





W zeszłym roku nie udało nam się zdążyć więc w tym uwijamy się jak możemy by się udało!



A na zakończenie częstujcie się ciastkami...bo w tym roku u mnie ciasteczkowo będzie przez całe Święta (a wiecie, że gdy zaczynałam pisać to pieczenie ciastek było nie moją bajką? ;p)




Pomysł na domek z piernika wkładany na kubek znalazłam w sieci (klik). Pomyślałam, że skoro z większymi formami piernikowymi nie za bardzo mi wychodzi to może chociaż z małymi się uda? 
Nic z tego...w okresie świątecznym z architektonicznych projektów wciąż znajdziecie u mnie szałasy!! :)

POZDRAWIAM

7 komentarzy:

  1. pudełeczko na ciasteczka prześliczne, a ciastkami bardzo chętnie się poczęstuję, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek czy szałas i tak pewnie smakuje świetnie!!! Dzisiaj też Oliwce pokazywałam jakie mamy piękne chwasty szronem malowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pudełeczko śliczniste...i te gwiazdeczki... ach !
    u mnie dzisiaj też bajkowa sceneria przez calutki dzionek bo mrozi

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też ostatnio drzewa wyglądały tak magicznie, jak u Ciebie ;)
    Ja w zeszłym roku wysłałam kilka paczuszek na Robótkę, w tym roku niestety nie dam rady :(

    Hahaha, Twoje szałasy są mistrzowskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie pani pokazała początek zimy! Bajkowy mróz, zapracowane dzieciaki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pudełeczko, widoki cudne masz i jak ci dzieciaczki rosną, i jak zapachniało pierniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełko..piękne zdjęcia i...co Ty mówisz? Ty byłaś...nieciasteczkowa????

    OdpowiedzUsuń