Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Elfy i inne dobre dusze...

Witajcie...
Święta za nami, ale ponieważ okres świąteczny wciąż trwa (oj jak ja lubię przedłużanie takich chwil a nie wybieganie już do przodu ;) do wiosny...chwilo trwaj :)...zimo...póki co bezśnieżna i bardzo wietrzna...ale trwaj ;p )...w każdym razie przed świętami napiekłam i udekorowałam sporo pierników, zrobiłam też dla nich opakowania, takie pudełka...
Jedno z nich jest jednocześnie inspiracją w zabawie organizowanej w Klubie Twórczych Mam  "Elf" (klik)
A do końca konkursu zostało raptem kilka dni, więc jeśli podczas tego czasu stworzyliście coś ELFIEGO czekamy na zgłoszenia :)
A to już moje elfie pudełko i pierniczki:





 I jeszcze pudełeczka w nieświątecznych odsłonach :)






Mega pudło, wypełnione cudami  przywędrowało także od Gosi. Kochana zna już nasze gusta tak dobrze, że wszystko IDEALNIE trafione i odnalazło swoje miejsce w domu :
 Prześliczne serduszkowe pudełeczko z ptaszkiem i sztucznym śniegiem stoi jeszcze jako ozdoba na kredensie :) zawieszki z naszymi imionami na choince wiszą :) 


Słodkości :


Wianek wita gości, zawieszony na drzwiach wejściowych:



A pudełko dla dzieciaków do pokoju zawiera mnóstwo szczegółów...między innymi ukochane biedronki, myszki, żabki i kota...Antoś miał radochę z pokazywaniem i nazywaniem wszystkich zwierzaków :) no i ta "ciuchcia"!




Był jeszcze prezencik urodzinowy dla mojej Zosi, ale to już temat na osobny wpis :)
Gosiu, bardzo dziękujemy :)

Udało mi się także wygrać :)
Za udział w wyzwaniu u karto_flany (klik) w zabawie "Cztery pory roku imbryka"...taka nagroda do mnie przywędrowała. Elu serdecznie za wszystko dziękuję! A zabawa była świetna!




I dla przypomnienia imbryki w aranżacjach na każdą porę roku jakie się u mnie pojawiły:





Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Wszystkie pudełka przepiękne podziwiam cię za to że tyle prezentów wysłałaś wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczka i pierniki :)
    A prezenty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczku, elfowe zimowe super. Ale się napracowałaś i wszystko takie ładne. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełeczka!!! ja właśnie zaczęłam ozdabiać to od Ciebie, ciekawe czy też wyjdzie takie ładne:))
    Ps. przygotowanie prezentów to niezwykła frajda dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje elfie pudełko piękne, pasta śniegowa bardzo fajnie wygląda :) a dostałaś mnóstwo świetnych rzeczy - bardzo podoba mi się wianek ;)
    a w wyzwaniu warto było wziąć udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) WSzystko takie ladne dobra duszyczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne upominki...a na stole..jak zwykle pyszności..

    OdpowiedzUsuń