Przez krótką chwilę...

wtorek, 6 stycznia 2015

zaległości

Zaczynać Nowy Rok od zaległości?
 Hmm...nie wiem czy to dobrze...ale takowe mam :) więc się nimi dzielę...
Ale nim to zrobię, chciałabym Wam wszystkim życzyć aby ten NOWY ROK przyniósł Wam wiele DOBRA :) jakiego potrzebujecie, jakie sobie wymarzycie, jakiego chcecie! :) 
Aby wszystko szło po Waszej myśli!

Przed Świętami brałam udział w 2 wymiankach.
W wymiance świątecznej u Joasi, bo oczywiście, kiedy Asia organizuje wymiankę nie może mnie tam nie być. Relacja  TU . Moją wymiankową parą była Sandra ( TU ) której wcześniej nie znałam. Dobrze, że to nadrobiłyśmy. Okazało się, że sporo nas łączy, trafiłyśmy z prezencikami w swój gust...a przygotowanie podarków obu nam sprawiło wiele radości.
Oto, co otrzymałam od Sandry...(kilka zdjęć pożyczonych od Sandry za Jej pozwoleniem :) dziękuję)


Śliczny zamotek, który natychmiast porwała Zosia...urocza choinka i oryginalne kolczyki-bombki, piękne szydełkowe śnieżynki...


Pachnącą herbatkę, przyprawę korzenną do napojów...słodkości i całe mnóstwo przydatnych przydaśków :)



Prześliczny komplet biżuterii ze sznurków ...na żywo stokroć ładniejszy jeszcze!! i do tego w ulubionych odcieniach!! :) IDEAŁ!




Sandro jeszcze raz dziękuję!! Cieszę się, że mogłam Cię poznać :) Mam nadzieję, że to nie nasza ostatnia wymianka :)
Aha...i jeszcze kilka fotek tego, co przygotowałam dla Sandry...Sandra miała życzenie by było coś z motywem czekolady...Było pudełko i przepiśnik...do tego puszka z ciastkami...biżuteria, kilka zawieszek (drewnianych, z  masy solnej i filcowa) nieco przydaśków i słodkości :)






Asiu, dziękuję za organizację wymianki. Do następnego razu!

Kolejna wymianka w jakiej brałam udział to wymianka "na choinkę" organizowana przez Izabelę. Relacja z wymianki  TU
Moją parą wymiankową była wszechstronnie uzdolniona Małgosia ( TU ) Oto, co otrzymałam w przesyłce od Gosi:
Same cuda: witraż anioła...bombkę decou, FRYWOLITKOWE zawieszki (niesamowite są!!)...serce materiałowe, mega duże :) 



Moja paczuszka do Małgosi prezentowała się tak: nieco swojskich pierniczków, herbatki, słodkości...


 Zawieszki na choinkę: drewniane, z masy solnej, piernikowe oraz filcowa :) 


Małgosiu serdecznie dziękuję za piękną paczuszkę. Izuś Tobie dziękuję za organizację wymianki :)

Kolejne zaległości już wkrótce :) bo zasługują na osobny wpis :)

I jeszcze jedno...świąteczny okres wciąż trwa, więc i choinka nadal cieszy nasze oczy :)
Nasze drzewko przepełnione miłością i sercem...większość ozdób od Was...
Dziękuję :)






Tym samym nasza choinka 
dołącza do akcji Hubki (TU)


Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Ciesze sie, ze moje tworki Ci się spodobały :) ja to dostałam od Ciebie taką pakę, ze wow ;) i tez mam nadzieje na nastepna wymianke ;)
    Twoje filcowe serduszka są piękne!
    A te frywolitkowe bombeczki... Zazdraszczam ;)
    U mnie pisalas, ze paczuszkę poslesz w drugiej połowie stycznia - jasne, na spokojnie ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe są takie wymianki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. udane wymianki Justyś... komplecik biżutek od Greenfrog - rewelacyjny... takiego jeszcze nie widziałam
    dziękuję za życzonka _ Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udane wymianki :))) Slicznosci dla siebie przygotowalyscie :)))) Pozdrawiam Cie Justys srodowo leniwie :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne prezenty :) wymianki musiały być wyjątkowo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Ciebie i Twoich bliskich również dobrego roku życzę!! :))
    A wymiankowe prezenty cudneee!!! Absolutnie wszystkie! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jak fajnie... Uwielbiam wymianki, w 2013 roku też brałam udział, w tamtym roku się niestety nie udało, nad czym ubolewam...
    Wspaniałe podarki!

    Wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku Justynko, mnóstwo radości!

    Pozdrawiam cieplutko - Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezentami się obdarowałyście :).

    OdpowiedzUsuń