Przez krótką chwilę...

niedziela, 15 lutego 2015

Śniadanie na świecie - JAPONIA

Witajcie...
Jesteście gotowi na kolejną podróż?
Zapraszam Was do Japonii. Kraj ten wywołuje u mnie następujące skojarzenia : tam gdzie nowoczesne technologie przeplatają się z tradycją, kraj kwitnącej wiśni, proste formy i niezwykłe uporządkowanie, pewnego rodzaju minimalizm w treści i formie.


Do wspólnej zabawy zaprasza główna organizatorka karto_flana oraz Wiola pomysłodawczyni kolejnej wirtualnej trasy :)  i ja.
Dla przypomnienia zasady udziału w wyzwaniu:

1. Udział mogą wziąć osoby posiadające bloga o tematyce związanej z rękodziełem.
2. Prace uczestniczące w wyzwaniu mają być zrobione  w terminie podanym w danym temacie wyzwania, związane ściśle z tematem, nigdzie wcześniej niepublikowane. Praca musi być związana z podanym tematem wyzwania. Można zgłosić tylko jedna wcześniej niepublikowaną pracę przez jednego uczestnika. Technika wykonania prac dowolna, jednak maja to być prace hand-made. Nie ma obowiązku wykonania potrawy związanej tematycznie z wyzwaniem (choć byłoby to mile widziane, ale rozumiem, ze nie każdy ma zacięcie kulinarne) Linki do wpisów z wykonanymi dziełami pozostawiamy w komentarzu pod tematem wyzwania na jednym z blogów organizatorek.
3. Na blogu należy zamieścić aktywny banerek przekierowujący do wyzwania, a we wpisie dotyczącym danego tematu banerek odnośny do tematu.
4. Przewiduje sie 8 spotkań cyklicznych.
5. Wyróżnienia przyznają osoby organizujące wyzwanie cykliczne  (karto_flana, Wiola, tynka)
6. W poszczególnych tematach przewidziane są nagrody, osoba o największej liczbie punktów we wszystkich wyzwaniach otrzyma łączna pule nagród ze wszystkich tematów.

Zatem czas na mój pomysł przedstawienia Japonii:
Zapraszam Was na ciasteczka ryżowe (przepis TU klik)
oraz mojej roboty herbatę owocowo-kwiatową (skład: suszone owoce dzikiej róży, żurawiny, śliwki oraz koniczyna, nawłoć i płatki róży ogrodowej...składniki herbaty zagotowałam, przecedziłam ze względu na to, że owoc róży ma specyficzne włoski, które "drapią" ;p a do filiżanki dodałam dla ozdoby jedynie kwiaty i żurawinę) 








Komplecik biżuterii a'la kwiat wiśni oraz obrazek mojej córci, gałąź kwitnącej wiśni wykonany z...popcornu :)








ZAPRASZAM Was do wspólnej zabawy z nami :)
Zerknijcie także do Eli i Wioli :)
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Komplecik cudowny, Zosia też się spisała na medal, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drzewko bardzo mi się podoba! Biżuteria też - cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie to sobie wymslilyscie :) Na drzewo z popcornu nigdy bym nie wpadla ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne prace przygotowalas z corcia :))) Drzewko Suuper :) A bizuteria ojj Sliczna :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Justys :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę tą herbatę!!!!!!! :) poczęstujesz mnie "kiedyś" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękne :) Ten popcorn robiący za wiśnię jest niesamowity :) A ja znowu nie zdążyłam z kolejnym śniadaniem, tymczasem u Was następny temat...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te Wasze prace, a pomysł z popcornem rewelacyjny ! Apetyczne ciasteczka i na dodatek w pięknej aranżacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow. ten popcorn na drzewku rewelacja!
    A herbatkę w towarzystwie ciasteczka chętnie bym skubnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zabawa i gdybym nie była zapisana już do paru zabaw na pewno wzięłabym udział w Waszej :).

    smakosze herbat pewnie Twoją byli zachwyceni. I jaką masz piękną porcelanę :).

    Prace śliczne, a z popcornem super pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Drzewo z popcornu ? Super !!! Niesamowite !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) a Zosi obrazek rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń