Przez krótką chwilę...

wtorek, 24 marca 2015

przywitałam wiosnę...

Wiosna...cieplejszy wieje wiatr...
Wiosna...wiosna wkoło...a my smarkamy :) Za bardzo się nam wiosennie zrobiło, za szybko ją poczuliśmy nie do końca taką jaką była naprawdę...dzieciaki rozochocone pogodą, słońcem cały dzień potrafiły się w piaskownicy bawić (i pomagać mi i mężusiowi przy porządkowaniu ogrodu, sadu) ja zawalona kwiatkami, sadzonkami też traciłam poczucie czasu...i tak wyszło jakoś ;)








Trochę też zaległości mam...jak to zwykle bywa po chwili "nieobecności".
Bowiem w międzyczasie Antoś miał urodziny, dzień później mój Dziadziuś, kilka dni później druga Mama (czyli teściowa :) )
Antoś świętował wspólnie z Pradziadziusiem :) i to jak!? :)




Tort tiramisu...a żeby "zaznaczyć" jubilatów świetnie sprawdziły się świeczki cyferki oraz imienne girlandki:










 Toaścik :)


A tu młodszy jubilat przesyła buziaki i podziękowania za życzenia :)


I jeszcze jeden torcik... (truskawki zblendowane połączone z tężejącą galaretką truskawkową, krem-kremówka ubita na sztywno z 1-2 łyżkami cukru pudru plus 2 łyżeczki żelatyny rozpuszczonej w 2 łyżkach wrzątku...nie za słodko :)...BISZKOPT zarówno w torcie tiramisu i tym z tego przepisu: 8 jaj, 1,5 szklanki cukru, 1 szklanka mąki, 1 szklanka mąki ziemniaczanej, 3 łyżeczki proszku do pieczenia, 4 łyżki wody to chyba przepis E. Wachowicz)
A jakby ktoś pytał ;) kwiatki z krepiny robi moja druga Mama :)...jubilatka...



Co by jednak Was nie zasłodzić...przedstawiam Wam też nowego członka "naszego stadka"
Oto Snorki :)


Nie czesał się specjalnie do zdjęcia :) co by naturalnie wyglądać ;)
Spraw tytułem "zaległości i nowości" jeszcze sporo...ale na dziś już i tak wystarczająco Was zamęczyłam :)

Pozdrawiam!!

13 komentarzy:

  1. spóźnione życzenia dla solenizantów - wszystkiego naj!!!
    ale z Was pracusie... pięknie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ tam u Ciebie się dzieje. Impreza za imprezą, a nawet łączone się zdarzają. Piękne przyjęcie i same smakołyki na stole. 100 lat dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia dla wszystkich solenizantów!
    Zdradź proszę bo jestem ciekawa - jakie jest pełne imię "Wilusia"?
    Pozdrawiam!
    PS. Łał, żywa, prawdziwa świnka :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna imprezka:))) A kwiatuszki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój Antoś to będzie w przyszłości dziewczynom serca łamał! Takie piękne oczy i włoski!

    Girlandki na cieście super pomysł, też będę musiała wypróbować :)

    Jeśli chodzi o ogród... nienawidzę pielenia, i w ogóle pracy w ogrodzie, ale chyba się starzeję, bo dochodzę do wniosku, że chętnie bym coś podłubała... posadziła trochę kwiatków... szczególnie moich ukochanych słoneczników - w tym roku nie odpuszczę i będę je miała w ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi jeszcze kilka lat wstecz tez nie lubiłam i się zapierałam tego jak żaba błota ;) i proszę...nagle polubiłam za bardzo ;)
      słoneczniki też uwielbiam!

      Usuń
  6. Twój Antoś to prawdziwy elegant, napisz mi prosze w jakiej kolorystyce u Was wielkanoc dobrze :) Ciacha pyszne kwiaty piękne no ale Snorki jaki ma fryz no po prostu i jak pozował pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko u Ciebie!!! i ciasta i dzieci słodziutkie:) Wszystkiego najlepszego dla wszstkich jubilatów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko wszystkiego najlepszego dla Twojego Synka oraz Dziadka (a ja wyrodna ciotka nic dla niego nie przygotowałam).
    Buziaki Kochana i mam nadzieję, że mi to wszystko wybaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wy po prostu nie umiecie sie nudzic hihi :))) Piekne i do tego baardzo apetyczne torciki :))) Antos ,noo jeszcze troszke to bedziesz musiala klodki w oknach tez wstawic ,bo dziewczyny od tak nie odpuszczom mu :))) Suuper Slodziak :)) No i Swinka woow jaki ma fryz hihi Suuper :) No musimy Was koniecznie odwiedzic :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takie pyszności, to ja do Ciebie wpadam!

    OdpowiedzUsuń