Przez krótką chwilę...

środa, 22 kwietnia 2015

kwiatowo bo kwietniowo

Kwiecia na łąkach i w ogródku  przybywa...posiane warzywa pomału wschodzą :) w pracach też nieco powiewu wiosny...
Fiołki w zacienionych miejscach jeszcze kwitną...


Migdałki na drzewie zawiązują pąki...niedługo wystrzelą kwieciem, tymczasem migdałek na pudełku :)







Wkoło wiosna...nawet pomału cieplej się robi. To i na talerzu musiała zawitać też wiosna...zwykła kanapka na niedzielne śniadanie :) (słodka chałka, domowa pieczeń z sarny, do tego sos z papryczek chili i zielsko łąkowo-ogrodowe: krwawnik, mniszek, młoda pokrzywa, bratki i stokrotki...do tego herbatka z kwiatów forsycji  z plastrem limonki i domowym syropem z pigwy...pysznie było :) )






Moją herbatkę z forsycji dołączam do akcji "Cała Polska widzi FORSYCJĘ" więcej informacji TU (klik)

Pozdrawiam Was ciepło!
WIOSENNIE :)

14 komentarzy:

  1. Piekna Wiosna u Ciebie Justys :)) Pudeleczko ,puszki Sliczne :)) A sniadanko jestem pod wielkim wrazeniem :)) Slonecznego dzionka Wam Zycze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniie u Ciebie. Wytworki jak zawsze piękne. Herbatkę zaraz sobie zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  3. wbijam sie do ciebie na jakieś śniadanie ale pyszności

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne puchy! Ja zaczęłam robić niedawno jedną, ale mam ochotę ją wyrzucić w kąt - jest po prostu brzydka :(
    a Twoje śniadanie - wypasione! Zazdroszczę tego całego zielska :) ciekawa jestem smaku tej herbaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pudeleczko. Widze ze na calego u Ciebie wiosna tak pyszna i kolorowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie czy suszyłaś kwiaty forsycji czy dałaś świeże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te były świeże :) prosto z krzaka :)

      Usuń
  7. ....tak żałuję, że nie mamy stałego kontaktu bo zawsze czytam coś ciekawego u Ciebie gdy już jest "po ptokach".... ale podbiałowy syrop zrobiłam :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas tez powoli swiat wokol nabiera kolorow :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi sie spodobały te puszki!! Śniadanie .... niesamowite! ale nie wiem czy przełknęłabym pokrzywę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyś... tworzysz, tworzysz i jeszcze raz tworzysz...
    podziwiam !
    jakaś ostatnio leniwa się zrobiłam
    piękne, sielskie zdjęcia a wiesz, że ja takie lubię
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i kwiatowo u Ciebie jest :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, Ty to potrafisz chyba wyciągnąć z natury wszystko:)

    OdpowiedzUsuń