Przez krótką chwilę...

sobota, 11 kwietnia 2015

od czego zacząć?

Witajcie...trudno zaczyna się pisanie po tak długiej przerwie. Nie to, żebym nie miała o czym pisać...ale kiedy na dłuższy czas wypadnie się "z obiegu" trudno wrócić tak po prostu...
W tym roku nie mieliśmy nie wiadomo jakich przygotowań przedświątecznych...(zresztą nasze przygotowania to nie jest gorączka w jaką wpadamy by zrobić porządki i kilka dni spędzić w kuchni...nasze przygotowania zawsze skupiamy na przygotowaniu siebie a gdzieś obok w formie radosnej zabawy przygotowujemy całą barwną otoczkę :) ) Tym razem nasze plany-nie-plany pokrzyżowała choroba Antosia. Zaczęło się niewinnie, katar, kaszel...a jednego dnia wysoka gorączka, duszności...zapalenie płuc i szpital na 8 dni. Psychicznie -dziecko silniejsze niż matka. Ale to już chyba tak bywa?
Z tego miejsca chciałam powiedzieć-napisać DZIĘKUJEMY :)


Za obecność, za wsparcie, dobre słowo, modlitwę...za odwiedziny, za zabawianie Zosi kiedy Tata był u nas (KiS :*) za te wszystkie akty serdeczności, które naprawdę czuliśmy :) za wielkanocne babki Babci E. :)...

A jak już o dziękowaniu mowa to czas podziękować Wam także za wszystkie kartki, niespodziankowe przesyłki...DZIĘKUJĘ...

Karteczki od Rodziny, Przyjaciół...i KasiN, Izabeli, Darii, Asi, Iwonki i Gosi:


karteczki z wymianki u Darii (klik)
 A poniżej 2 karteczki, które ja wykonałam na ta wymiankę:




Niespodziankę zrobiła nam też Asia (klik)


Kasia :) (klik)

Sandra :) (klik)
kartka i herbatki z Tajlandii :)
Iza... :) (klik)

 Iwonka :) (klik)

Piękny koszyczek z papierowej wikliny i dżinsowe przyborniki od Gosi (klik)



Od Darii...cała masa śliczności...(klik)









AsiaB też o nas jak zawsze pamiętała...przysłała między innymi dla każdego członka naszej rodzinki mydełka, które sama robi...dzieciaki mają teraz frajdę w wybieraniu kształtów i kolorów mydełek podczas mycia rąk :) DZIĘKUJEMY :) (klik)





A jeśli jutro (w Niedzielę Miłosierdzia) będziecie w Krakowie i macie ochotę na zrobienie czegoś dobrego i wartościowego to zerknijcie TU (klik)...Wolontariat św. Eliasza jak co roku organizuje akcję krwiodawstwa pod hasłem "Dar krwi darem Miłosierdzia"


POZDRAWIAM :)

6 komentarzy:

  1. Kochani, mam nadzieję, że u Was już wszystko ok!
    dostałaś całą masę pięknych rzeczy... ile gumek od Darii! Wszystkie są piękne, do wyboru do koloru :) i te cudne mydełka od AsiB... super sprawa dla dzieci :)

    Ja będę w Krakowie za tydzień, ale krwi niestety nie mogę oddawać... bardzo bym chciała, ale jestem wykluczona ze względu na chorą tarczycę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, prawie jak na Boże Narodzenie!! :) Mam nadzieję, że jesteście zdrowi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty dużo zdrówka dla was

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedewszystkim Zdrowka dla Waszego maluszka Zycze !!!
    A prezenty Przesliczne dostaliscie :))) Sliczne karteczki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, ze Antoś jest już zdrowy :) Śliczności dostałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana..wszystkie upominki cudne..ja niestety też miałam przerwę i nawet nic nie wiedziałam..i teraz mi wstyd i proszę o wybaczenie!!!

    OdpowiedzUsuń