Przez krótką chwilę...

sobota, 16 maja 2015

kwiat jabłoni

Witajcie. Obiecałam kontynuację zachwytu nad majowymi kwiatami. Jak dla mnie w kanon majowych "MUSZĄ BYĆ" są kwiaty jabłoni! Odkąd zaczęłam zabawę z decou ten motyw nieustannie i jako jedyny chociaż z lekka różowy podbił moje serce. 


Ta stara jabłoń rośnie niedaleko od domu...jest piękna!! Marzy mi się huśtawka zawieszona gdzieś pomiędzy jej gałęziami.


A tu jabłoń, która w zeszłym roku nie kwitła, a w tym? Uwielbiam te kwiaty...



Jedna z pierwszych moich tac przyoblekła się właśnie w kwiat jabłoni. 


A wczoraj było tak...


 Rolada z rabarbarem (przepis TU-klik) kruche ciasteczka (przepis TU-klik) i herbata z kwiatami jabłoni do dekoracji tylko... :)





Zosia sama piekła ciasteczka (tzn wałkowała i wykrawała) Ciasteczka są pyszne! A raczej BYŁY...




Kwiat jabłoni  to kolejna odsłona zabawy "Cała Polska widzi...kwiat jabłoni" TU (klik)


Pozdrawiam ciepło!


16 komentarzy:

  1. Jak pieknie :) Kwiaty jabloni to jedne z moich ulubionych...

    OdpowiedzUsuń
  2. A u Ciebie Pieknie i smacznie Justys jak zawsze :)))) Dziekujemy za linki do ciastek i ciasta :)) Najwyzej bede slodkosci omijac wielkim lukiem ,aby nie zjesc za duzo hihi :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty jabłoni przepiękne , a i ciasteczka cudne , takie bialutkie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosna tutaj - pachnąca i smaczna ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię kwitnące drzewa i rolady wszelakie również...
    nie umiem jej zwijać... nauczysz ? próbowałam na różne sposoby i mi się łamie
    pozdrawiam Justyś

    OdpowiedzUsuń
  6. Justyś :) pięknie jest u Ciebie :) a Zosia cudne ciasteczka zrobiła :) ZDOLNIACHA :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny motyw!!! A ciasteczka.... pychotka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, bardzo apetycznie :) i cieszę się, że tak doceniasz te kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, bardzo apetycznie :) i cieszę się, że tak doceniasz te kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż to za smakowitości przygotowałaś. Jabłoń jest ładna, a jakie owocki pyszne później z niej są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana..u Ciebie jak zwykle same pyszności..mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spróbować:) Choć ciasteczka już próbowałam i są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie:) Dlatego napisałaś "były". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam..no i kolejne przepisy w notatniku..:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale ta rolada Ci świetnie wyszła :) Mniammmm... Na samo wspomnienie ślinka mi cieknie :) Taca piękna. Bardzo lubię majowe kwiecie, ale u nas coś w tym roku jabłonki marnie kwitły...
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń