Przez krótką chwilę...

sobota, 18 lipca 2015

po każdej burzy wychodzi słońce...

...podobno tak jest. Obserwując przyrodę faktycznie sprawdza się to. Natomiast w życiu? Też. Ale niekiedy na słońce trzeba nieco dłużej poczekać żeby wyjrzało zza chmur. 
Dziękuję Wam za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami, odczuciami i radami :)
I za Wasz odwzajemniony uśmiech.
Wczoraj, kiedy byłam  na spacerze z córką przywołał mnie nasz "daleki" sąsiad (o ten KLIK)...przypomniał, że zawsze kiedy tylko chcę mogę wpaść do niego po kwiaty. Oczywiście zrobiłam to z chęcią. Natargałam całe naręcze...hortensji (chyba)





A pozostałe to już moje kwiecie z łąki i ogrodu...




Niektóre z roślinek zasuszam i przygotowuję własne kompozycje kwiatowych herbatek. Ten bukiet przygotowałam jako zachętę dla Was do udziału w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam "BUKIET"
Zobaczcie czym zainspirują Was pozostałe dziewczyny (klik)






Smak i zapach lata zamknięty w słoiku? Możliwe. Syrop różany i ucierane płatki róż.



I jeszcze kwiaty na puszkach:




 I troszkę delikatnych, codziennych biżutków:





 Pozdrawiam Was serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Dziś u Ciebie kolorowo, pachnąco ,smakowicie!!! Kwiatowe puszeczki prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię hortensje. Puszki śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie mieć takiego sąsiada. Hortensje w niebieskiej bańce na mleko wspaniale się prezentują, te polne zresztą również. Puszki rewelacja. Syrop różany i ucierane płatki róż brzmią bardzo smakowicie. Także mam ochotę sobie w domku takie smakołyki przyrządzić, ale nie zabardzo się orientuję jakie róże nadają sie na przetwory najlepiej . Mopja teściowa ma kilka krzczków róż , ale nie wiem czy moga być właśnie takie. Czy to musi być jakaś specjalna odmiana? Pozdrawiam- IZa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecie nr 1 jest absolutnie cudowne, chyba wydrukuje i zrobie z niego akwarele ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko pachnie latem. Cudo !!!
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. niezmiennie podziwiam Cię Justynko za Twoją pracowitość :) pięknie:)
    chyba dobrze Ci u siebie :) to cudnie
    dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie na stoliku też hortensje:)))uwielbiam:))zresztą ja kwiaciara jestem i z każdego spaceru jakieś zielsko przytargam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie u Ciebie...tyle cudnych kwiatów..

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne biżutki i puszki , ale kwiaty od wiosny do późnej jesieni same w sobie piękne :) Pozdrawiam i życzę aby wszelkie smutki Cię opuściły :)

    OdpowiedzUsuń