Przez krótką chwilę...

wtorek, 15 września 2015

nieco fioletu...

...jeszcze nikomu nie zaszkodziło :)
Kiedyś lubiłam ten kolor bardziej, a połączenie zieleni i fioletu bardzo mi pasowało :)
Teraz fiolet jakoś tak został wyparty w moim najbliższym otoczeniu, w ubraniach czy bizutkach nawet przez inne...jedynie kosmetyczne zapachy to zwykle te z fioletową nutą i te jak dotąd mi towarzyszą (bez, lawenda, czarna porzeczka, frezja ;p)
Ale miło jest zrobić coś dla kogoś. W "jego/jej" kolorach...ostatnio padło na fiolety w różnych odcieniach...




Taki komplecik powędrował do Agniesi(klik) w podziękowaniu za jej mega serducho :)
Serwetki, przydaśki, koraliki dla mojej Zosi...sandałki (jej ukochane-bo czerwone :) ) to wszystko i wiele więcej znalazło się w paczuszce od tej pozytywnie zakręconej, twórczej kobitki...dziękujemy Aga!


Maluchy miały wiele frajdy z robienia biżutków z ich "osobistych" a nie pożyczanych ode mnie koralików :)






A jak już przy fioletach jesteśmy to zapraszam Was na knedle ze śliwkami (u mnie przepis tak na oko ;) jak zawsze, ale skrupulatnych i dokładnych odsyłam tu KLIK)
Nie przypuszczałam nawet, że moim dzieciakom tak zasmakują!







Pozdrawiam ciepło!!
 

9 komentarzy:

  1. To chyba jeszcze jakieś stare zdjęcie:-) Antek długi włos, Zosia bluzka na naramkach:-) śliczne rzeczy przygotowałas, ja też lubie ten kolor, nawet kiedyś ściany pokoju miałam nim pomalowane, ale akurat odcień za ciemny i mocno przytlaczal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Tworzysz Cuuudenka i teraz i Ja mam Twoje Piekne prace u siebie w domciu :)))) Jeszcze raz Pieknie Dziekuje :))) A Twoje dzieciaczki Uwieeelbiam :))) Cudni sa :))) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. i ładnie i smakowicie ... fajnie, że uczysz dzieciątka robótek

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka i piękne prace. Knedlami narobiłaś mi takiego smaka, że muszę coś słodkiego zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Antoś wymiata :) Fiolet wymiata :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Justyna jak zawsze twórczo, rodzinnie i kolorowo, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace i cudowne dzieciaczki:)

    OdpowiedzUsuń