Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 12 października 2015

październikowa zima ?

Dzieciaki są przeszczęśliwe...ŚNIEG...wszędzie śnieg i wciąż prószy...
Taki nas dziś zastał poranek:






Nie pamiętam żeby tak szybko wszystko  było obielone śniegiem!
Chyba to przeczuwałam ;) bo jakoś kolorowo mi się porobiło ostatnio...na przekór wszechobecnej bieli ;)

Pudełeczko po czekoladkach, naniosłam na nie pastę strukturalną i dopiero serwetkowy motyw:



Gronkowa bransoletka dla pewnej osóbki, z którą te kolory mi się kojarzą :)



To samo połączenie kolorów w nieco innym, prostszym wydaniu:


Zestaw zielonych bransoletek...lubię założyć kilka takich prostych koralikowych bransoletek, fajnie wyglądają na ręce :)


 Powstały też recyklingowe puszki jako np przyborniki na kredki, długopisy:



serduszko od Lidzi-Czarnej Damy...ale o nim i wielu innych wspaniałościach i pomysłowości w osobnym wpisie :)


A tak na przyszłość to chyba zacznę zerkać na prognozę pogody ;)
Pozdrawiam Was ciepło!!

12 komentarzy:

  1. Nieeesamowite ,ze u Ciebie juz snieg spadl ,noo Pieknie jest ,ale i na sam widok ,mysl noo Brrrr ziiiimno mi :) Piekne prace Kochana ;))) Trzymajcie sie tam Cieeplutko !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a te serwetki ode mnie się przydadzą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, sporo tego u Was napadało! U mnie na północy piękne słonko świeciło, tylko zimno było (nie lubię!)
    ale pierwszy śnieg jest zawsze czymś ekscytującym ;)
    biżuteria piękna, świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany ale zima, brrr...dobrze, że u mnie jeszcze takiej nie ma. Ale zdjęcia piękne zwłaszcza pierwsze:)) widzę, że pogoda sprzyja tworzeniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Za sniegiem narazie nie tesknie. Ale zdjecia cudne.
    Twoje bransoletki sa przesliczne.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  6. Snieg - oj juz nie pamietam kiedy go ostatni raz widzialam. Niestety u mnie nie ma zimy... Wszystkie prace wspaniale mnie najbardziej wpadly w oko zielone branzoletki bo to moj ulubiony kolor. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka bardzo fajna i przyborniki na kredki ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory gronkowej bransoletki to moje ulubione :) U nas deszcz, na szczęście jeszcze śniegu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. No..a teraz zima i w zasadzie ciepło:)

    OdpowiedzUsuń