Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Karteczki świąteczne

Witajcie...
Lubicie w tym magicznym okresie świątecznym otrzymywać od bliskich i znajomych kartki z życzeniami? 
To według mnie jedna z najmilszych tradycji... że się o kimś serdecznie myśli, że się pamięta, to naprawdę miłe. Kartki możemy kupić, możemy się także zaopatrzyć w piękne scrapowe cuda naszych znajomych rękodzielniczek, możemy też znacznie prostsze, ale wciąż zrobione z sercem i od serca karteczki zrobić sami :) Ja nie tak całkiem sama, bo pomocnicy zawsze się znajdą :) 
Któregoś dnia usiedliśmy razem przy stole, przygotowałam wszystko co trzeba, mąż wyciął bazy kartek, ja powycinałam grafiki komputerowe, napisy, zrobiłam gwiazdeczki z dziurkacza dekoracyjnego...a potem już tylko co komu w duszy grało...i tak się karteczki "zrobiły"










W tym roku zaczynalismy z przygotowaniami wyjątkowo wcześnie...nauczeni doświadczeniem z poprzednich "sezonów" ;)...aby wprowadzić się w klimat świąteczny w domu zapachniało pierniczkami, które w naszej rodzinie każdy lubi...najbardziej takie bez lukrów i posypek :) :)




Na te lukrowane, bogato zdobione jako prezenciki dla bliskich i przyjaciół przyjdzie jeszcze czas :)
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. robienie takich kartek to prawdziwa przyjemność, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przez te swoje dziwne niespełnione plany wszystkie karteczki kupiłam:( Śliczne stworzyliście:)

    OdpowiedzUsuń