Przez krótką chwilę...

wtorek, 12 stycznia 2016

Choinka i zimowy ogród...

Pomalutku, stare z nowym będę mieszać ;) 
Zima u nas była i już sobie poszła, wieje silny wiatr, jest zimno, pada deszcz...a jeszcze kilka dni temu było tak:




 Mam nadzieję, że zainspiruje Was jeszcze zima i weźmiecie udział w wyzwaniu, które organizujemy w Klubie Twórczych Mam (klik)


 A oto moja inspiracja dla Was, beziki...lekkie jak śnieżny puch okrywający ogród zimą...





Delikatnie połyskujący komplecik biżuterii:


Oraz filcowa bransoletka wykończona koronką bawełnianą, szydełkowymi kwiatkami i koralikami:



 Ziołowy zimowy ogród gości także na kuchennym parapecie:


A choinka...cóż...lubię klimat zimy, bo to okres kiedy wypadają Święta, a jak Święta to i choinka...a ta długo u nas stoi :)







:)

Jeszcze kilka zaległości przede mną...
Pozdrawiam ciepło!

7 komentarzy:

  1. Piekna choineczka :)) U nas rowniez nadal stoi ,uwielbiam sie nacieszyc tym czasem jak jest w domu :))) Piekna bizuteria :)) A snieg ojj Pieknie mieliscie ,u nas niestety ,ale nadal zielono :) Pozdrawiam Was Serdecznie Justys:)))

    OdpowiedzUsuń

  2. Jak widzę takie śliczne zdjęcia śniegowego krajobrazu i przybraną choinkę to od razu się zimowo robi:)Dodam jeszcze że bransoletka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten połyskujący komplecik biżuterii - iście zimowy :)
    u mnie jest sporo śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zrobiłaś bezy? jak to możliwe, że mają taki ładny kształt a nie rozlazły się w bezkształtne ciapy???
    Podoba mi się Wasza choinka, szkoda rozbierać, lepiej zatrzymać na dłużej ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie choinka już dawno rozebrana a na Twojej dostrzegłam znajome serduszko ;) Pozdrawiam serdecznie w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń