Przez krótką chwilę...

sobota, 16 stycznia 2016

Dużo tego...dobrego :)

Jak zawsze w tym okresie świątecznym wiele dobrych duszyczek do nas napisało, podesłało jakieś śliczności...a nawet szczęście w grze się uśmiechnęło i wygrałam 2 candy :) brałam też udział w wymiance karteczkowej oraz w wymiance jaką zorganizowałyśmy sobie nawzajem z dziewczynami które tworzą bloga "Klub Twórczych Mam"
Wszystkim tym dobrym duszom dziękujemy :)


Pod choinką dzięki temu znalazło się masę prezentów...
Wybaczcie (drogie "aniołki" "gwiazdki" i "Mikołaje") że nie mam większości zdjęć pełnych paczek...nie wszystkie zdążyłam obfocić nim zawartość przejęły takie 2 krasnoludki ;) oraz, że nie linkuję (internet nasz ma zawiechę ;) może już jakieś przesilenie wisi w powietrzu??)
Kolekcja karteczek tegorocznych :)


Dziękujemy Asi O.

Dziękujemy Dianie 

Dziękujemy Iwonce 

Dziękujemy Gosi

Dziękujemy Kasi  

I jeszcze tak ;)
W tym roku książki, puzzle i planszówki i inne prezenty kreatywne i twórcze ucieszyły nie tylko maluchy ale i nas :) siadamy do "lotto" całą rodzinką, a i książki są do wspólnego naszego użytku i spędzania czasu RAZEM :) Bardzo dziękujemy za te wspaniałości...Dziękujemy Rodzince oraz Cioci A.; Klusi,G.i M.; Cioci K.i Wujkowi S. :); Oli; Asi B.; Darii, KasiN, Wioli i R....mam nadzieję, że nie pominęłam nikogo...a jeśli tak to piszcie ;)







Zabawkowo też się oczywiście powiększyła kolekcja o typowo dziewczyńskie i chłopięce gadżety :)



Aniołki także w szczególny sposób zadbały o mnie ;) tak to jest, kiedy Ci najbliżsi dobrze człowieka znają i wiedzą, że rzadko sobie sama takie rzeczy kupuję ;) a więc zapas wszelakich cudeniek pewno na pół roku jak nie lepiej mi wystarczy ;)


Moje wygrane Candy :)

Bloga Adriany pokochacie. Dziewczyna ma niesamowity zmysł estetyki i złotą rękę do wynajdywania perełek na targach staroci...i cudownie aranżuje kolejne kąty w mieszkaniu...


 Dziękuję Darii :) dziewczyna z sercem na dłoni...twórcza, pomysłowa, zaradna...zerknijcie!


I cudowne wymiankowe prezenty...pokażę następnym razem...
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. wow. ale mnostwo wspanialych prezentow. Gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prezenty dostaliscie !!! :))) Cudne i dla kazdego cos sie znalazlo Suuper :))

    OdpowiedzUsuń