Przez krótką chwilę...

środa, 6 stycznia 2016

Dziękuję...i życzę...

Witajcie...
Dawno mnie tu nie było ;) ostatni post pisany z telefonu powstawał na granicy "załamania nerwowego"...
Człowiek jednak zbyt szybko przyzwyczaja się do wygody...a komputer w porównaniu do telefonu to wygoda i to wielka...zwłaszcza dla takich "analfabetów technologicznych" jak ja ;)
Święta za nami, ale ja będę Was nimi jeszcze długo męczyć, jeśli pozwolicie ;) bo nie tak prędko sądzę zobaczycie u mnie jakieś zwiastuny wiosny ;)...choinka u nas wciąż stoi i sądzę że jeszcze chwilę z nami zostanie :) nastrój świąteczny także z nami :) Dostałam od Was wiele wyrazów serdeczności :) prezenciki, karteczki, ciepłe maile, za które już dziś wstępnie dziękuję...to co? Wytrzymacie?? 


W kubeczkach...zgadniecie co? Na rozgrzanie :) To taka mała podpowiedź :)





A dziś:
Jeszcze świąteczny czas więc i świąteczne życzenia dla Was...aby Nowonarodzony Jezus wlał w nasze serca to co DOBRE, abyśmy mieli serce dla innych :) aby zdrowie dopisywało oraz by znalazł się czas na realizację wszystkich pomysłów rękodzielniczych :)
Dziękuję za kolejny rok z Wami...za motywację, za inspirowanie :)
Dziękuję za każde słowo, które tu pozostawiacie :)
Dziękuję R.C.W. ;)  za naprawę komputera... :)
Dziękuję Rodzinie, Przyjaciołom i Znajomym za obecność w naszym życiu :)


Ps. Odwiedziła mnie Wiola z Rodzinką <klik> ...to od Niej te śliczne mitenki...a zdjęcie powyżej  znienacka ;) bo Wiola dobrze wie, że nie robi mi się zdjęć ;) ale skoro już jest...to pozdrawiam Was...taka jaka jestem ;)

8 komentarzy:

  1. dziękuję za cudny czas :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za zyczenia. Tobie rowniez pomyslnego i zdrowego roku. U mnie tez jeszcze swiatecznie udekorowane, ale powoli chce juz cos innego. Choinka zostanie do weekendu i tez sie z nami pozegna.Dziwnie znowu bedzie, jak kazdego roku. Ale mysle ze pare nowych roslinek i mile dodatki swoje zrobia. W przyszlym tygodniu czeka mnie niestety badanie kontrolne. W listopadzie nie wyszlo pozytywnie, wiec ma byc powtorka. Mam troche obaw, wiec dlatego chyba chce u mnie cos milego dla duszy....
    Mitenki dostalas sliczne. Fajnie, ze mialas takich milych gosci.
    Pozdrawiam cie goraco i zycze milych chwil
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajowe mitenki! :)
    napiłabym się takiej herbatki... ostatnio piję nałogowo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, najważniejsze żeby w każdym mijającym dniu widzieć coś dobrego... cudne fotki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszłas:-) i jakie cudne kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz, że dzięki takim fotkom choć na chwilkę mogę Cię zobaczyć, życzliwa duszyczko ? Mitenki od Wioli rzeczywiście fajowe :)

    OdpowiedzUsuń