Przez krótką chwilę...

piątek, 29 stycznia 2016

Na wszystko jest czas...

...dodałabym odpowiedni...
Niektórych rzeczy choćbyśmy chcieli nie przyspieszymy...innych nie unikniemy. Kiedy przyjdzie odpowiednia pora na COŚ to się zdarzy i już :)
Tak jak nam się przytrafiła od kilku dni wiosna w środku zimy.



Znacie mnie, wiecie, że nie przyspieszam, nie wybiegam za szybko do przodu...ale kiedy natura robi to za mnie? Oczarowało mnie ciepłe powietrze (plus 13 pod koniec stycznia przyznacie, że to tropiki) słońce...odkryte spod śniegu łąki...jeszcze szaro bure...ale takie jakby "wiosenne"...
Zrobiłam porządki w swoich nieprzepastnych zbiorach różnych przydaśków...posegregowałam sobie wszystkie szydełkowe kwiatuszki, które dostałam od blogowych cioteczek (większość robiła mi Wiola) ze spacerów poznosiłam sobie gałązki brzozy i leszczyny...jeden wianek ukręciłam taki:



Do kompletu powstała "romantyczna" puszka np na...długopisy??



A jak się już wzięłam za puszki to powstały jeszcze takie, nie było mowy o subtelnym minimalizmie ;) na bogato wyszło ;)





Znalazłam też rolkę tiulu (chyba :) ) owinęłam nim słomianą bazę wianka i dokleiłam delikatne kwiatuszki...


Z zimy nie zrezygnowałam :) ale ona sobie zakpiła ze mnie ;)
Pozdrawiam Was ciepło!

9 komentarzy:

  1. Ależ u Ciebie wiosennie! Ten ostatni wianek - cudowny, taki... lekki i zwiewny :) skojarzył mi się z motylami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyś... cudowne osłonki i wianuszki... aż u mnie zapachniało Twoim nastrojem
    piękny wpis :)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne te puszeczki naprawde odstraszylas chyba zime. sliczne wianki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację Justynko, zima sobie z nas żartuje! :) Wianki i puszeczki świetne i takie już wiosenne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo mi się podoba nie wiadomo co piękniejsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dwóch dni jak wstaję rano doznaję pozytywnego powera. Za oknem słońce niczym wiosną, wracają chęci do życia, działania.. nic tylko sie cieszyć.
    Biały wianek - Cudo!

    Pozdrawiam
    Puchowa czapka blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to tiul. U mnie też wiosennie, aż chce się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  8. O panie, jakie cudenka !!!!! Nie moge sie napatrzec. Wianki i puszki przepiekne.
    Pozdrawiam ( u nas nic wiosna...Huragan i deszcz )
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prace :))) Te puszki na prawde Suuper wygladaja :)) Jak i wianuszek Sliczny :)))

    OdpowiedzUsuń