Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Ostatnie świąteczne migawki...

W tym czasie świątecznych przygotowań nie brakowało mi ani weny, ani sił, ani nawet czasu ;)
Jakbym na jakimś twórczym haju była ;) a do tego zaginała czasoptrzestrzeń ;)




I wianki...sporo ich powstało :) Większość zdjęć (ba...wszystkie poza jednym, czy dwoma ;) ) robiona była w środku nocy/nad ranem...stąd taka kiepska jakość...ale tak to jest gdy to "coś" nie daje spać człowiekowi po nocach a w ciągu dnia nie ma czasu na ponowne zrobienie fotek ;)








 Wypróbowałam też kilka nowych ciasteczkowych przepisów:

CIASTECZKA BYDYNIOWE KRUCHE (KLIK)



AMONIACZKI z przepisu mojej Mamy i Babci...aż dziw mnie bierze, że jako dziecko ich nie lubiłam...


CIASTECZKA KAWOWO-KORZENNE  z przepisu Pani Małgosi, Mamy Wioli (klik) 


Brałam także udział w wymiance karteczkowej u Darii (KLIK)...
Takie cudności dostałam od dziewczyn, które były moimi parkami wymiankowymi... 






Ja dla dziewczyn przygotowałam puszkę wypełnioną zawieszkami z "zimnej porcelany", masy solnej i pierniczków :)



Zorganizowałyśmy sobie także wymiankę pomiędzy współtworzącymi dziewczynami z bloga Klub Twórczych Mam (KLIK) Moją parką była Monika...a tworzyłyśmy dla siebie plus drobiazgi dla naszych pociech, bowiem pierwotny pomysł opiewał na wymiankę MISIOWĄ, bo w listopadzie obchodziliśmy Dzień Misia :)...skończyło się jednak na świątecznych prezentach...

Monika (KLIK) zaszalała...taki prawdziwy gwiazdkowy Aniołek pojawił się z paczuszkami pod naszą choinką:




Chusta choć była dla mnie została przywłaszczona przez moją córkę...bo przecież piesek od Moni potrzebuje się zimą okryć, żeby mu zimno nie było! ;)

Dla Moniki i jej dziewczynek przygotowałam taką paczuszkę:





To, co zapakowane to były jeszcze kolorowanki i książeczki dla Jej córeczek :)
Serdecznie dziękuję dziewczynom za serce jakie włożyły w przygotowanie podarków!! 
Wszystko jest CUDOWNE.

hmmm...wydaje mi się, że tym sposobem kończę świąteczne wpisy :)
Jutro może rozbiorę choinkę...MOŻE ;)
I tak jeszcze ostatnie migawki...






POZDRAWIAM...

10 komentarzy:

  1. ten pierwszy zestaw w kropeczki jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, chustę mogę zrobić ci drugą!

    OdpowiedzUsuń
  3. ALe tu bogato! Normalnie świąteczne szaleństwo trwa :) I jakie super prezenty. A najfajniesze foto małych na podłodze tak razem :) Są śliczni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosia to normalnie cała Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny pierwszy zestaw;
    zresztą jestem pod wrażeniem wszystkich pokazywanych prac
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wianki :) Na budyniowe ciasteczka już mi cieknie ślinka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Same Piekne prace Justys :)) Jak i same Piekne prezenty :)) To bylo widac Bardzo Udane zakonczenie starego roku :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za udział w mojej zabawie:-) cieszę się ze jesteś zadowolona, Twoje pary na pewno też:-) ja w swojej paczce od Ciebie oprócz piernkow znalazłam chyba też te amoniaczki. z nikim się nimi nie podzieliłam:-) wianki bardzo ładne, najbardziej jednak podoba mi się tacka, przydała by mi się.. kiedyś próbowałam zrobić podobna a nawet 3 z tulipanami ale farba zaczęła odchodzic lakier też jakiś byle jaki miałam. jedyne co mi wyszło fajne z decou to była butelka. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne migawki :) a z nich najbardziej zapamiętałam tą świetną tace z reniferkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwariowałam! Skąd masz taką piękną szafę??? :)
    Nie chciałabyś sprzedać? :) :P

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń