Przez krótką chwilę...

środa, 6 stycznia 2016

Poświąteczne migawki...jedna z wielu części opowieści

Piernikowa mama, piernikowy tata, piernikowa córcia, piernikowy synuś...
To my...nasza rodzinka...Uwielbiamy pierniki, więc w tym roku powstało ich także dość sporo :)
Na tyle dużo, że mogliśmy kilka pudełeczek sprezentować bliskim :) wystarczyło też pierników by zawiesić je na choinkę :)
Zosia już bardzo chętnie pomaga w ozdabianiu. Mieliśmy także innych pomocników, bo każdy to wie, że w towarzystwie, takie artystyczne prace są jeszcze przyjemniejsze...i tak któregoś dnia odwiedziła nas moja przyjaciółka Agniesia... Ola z synkiem (klik) ...wszyscy bardzo, bardzo uzdolnieni :) Czas minął nam niespodziewanie szybko! (Post z piernikami i przepisami na nie będzie następny w kolejności ;) )

Oczywiście zdobiliśmy z dzieciakami partiami ;) nie dało się inaczej, bo brakowało powierzchni na rozkładanie pieników już udekorowanych ;)



W tym roku maluchy też dzielnie ozdabiały piernikowe chatki...mój szałas też jakoś się obronił ;) i takim strasznym szałasem wreszcie nie był...wszystkie 3 chałupki zostały w moim rodzinnym domu...dzieciaki zrobiły je dla swoich 2 kuzynów...a ja dla Rodziców :)









Do pierników powstały także ozdobne pudełeczka:








Od Kasi (klik) dostałam wymarzone foremki "Pana Piernika" (i jeszcze całe mnóstwo innych rzeczy...niektóre widoczne na zdjęciu: puszka, przyprawy...o innych napiszę jeszcze) i powstała także girlanda:








W tym roku piernik staropolski <klik> wyszedł znacznie lepszy niż w ubiegłym :) i makowiec w kruchym cieście podbił moje serce <klik>




:)
Nie zanudziłam?
Chcecie przedłużyć jeszcze świąteczny czas?

12 komentarzy:

  1. Cudowne są te domki z piernika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaaacie, ale mi narobiłaś smaka - idę zjeść coś słodkiego!
    A ta chatka z czerwonymi dachówkami i ścianami z paluszków wygląda MISTRZOWSKO!
    Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne... szkoda, że już po świętach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku,jakie cudowne domki!!!Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Slodkosci i cudeñka. Same pieknosci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pierniczki i domki słodkie !!! Niezapomniane chwile z dziećmi, bo potem już będą duzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełka, pierniczki cudne. Ale domki absolutnie fantastyczne, szkoda jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja u Ciebie nigdy sie nie nudze :)) Dzieciaczki Pieknie sobie poradzily z piernikami ,domkami :))) Piekne wyszly Wam te domki :)) Ja to jak juz wiesz : uwazam Cie za mistrzynie w ozdabianiu piernikow Piekne :))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justyś, jakie chatki przecudne! Z takimi pomocnikami nie może bć inaczej. Aż mi pachnie tymi piernikami :) Super girlanda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierniczki wpierniczone- dziękujemy/. A chatki... praktyka czyli mistrza jak widać :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń