Przez krótką chwilę...

niedziela, 21 lutego 2016

Dla dzieci...

Dziś chciałam Wam pokazać toaletkę dla małej strojnisi :)
Toaletka z wiosennym motywem migdałków, chciałam żeby była dziewczęca, uniwersalna...teraz dla pięciolatki, ale za kilka lat dla nastolatki chyba też wciąż będzie pasowała, prawda?




I może macie ochotę na drożdżówki z dżemem truskawkowym i kruszonką?
Dzieciakom smakowało :) Niedzielne śniadanie na słodko :)





Pogoda w kratkę...trochę śniegu, wiatru, deszczu...ale zachody słońca takie klimatyczne ;)


I przebiśniegi...Mój Dziadziuś mi je wykopał, przejechały ponad 300 km i teraz cieszą także i moje oko :)


Spokojnej i dobrej niedzieli dla Was :)

10 komentarzy:

  1. Toaletka przesliczna i bedzie sluzyc malej strojnisi na wiele, wiele lat. Pysznosci u ciebie jak zwykle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Toaletka bardzo elegancka, w sam raz dla małej strojnisi i z pewnością będzie służyć wiele lat. A na drożdżówki narobiłaś mi wielkiego smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie kuś słodkościami bo ja właśnie nie jem do świąt słodyczy :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna toaletka :))) A takie śniadanko sama bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kwiatuszki sa cudne!!! na pewno się spodoba:) Śniadanko mniam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. to i ja poproszę o takie śniadanie Justynko:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten zachód słońca! Też bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń