Przez krótką chwilę...

piątek, 19 lutego 2016

Niebieskości...

Obecnie taka szaruga iście "jesienna" na zewnątrz, że nawet niebo dalekie jest od tej barwy...
Tylko błękitne, bezchmurne niebo przemawia do mnie jako kolor niebieski...i małe słodziutkie kwiatuszki przetacznika ożankowego i cykorii podróżnika (choć te na granicy niebieskości i fioletu)...w domu niewiele przedmiotów posiadam w tym kolorze...bardzo niewiele...choć czasami perełka jakaś na targu staroci się trafi (z ulubionym wzorem miśnieńskiego kwiatu cebuli...a te jak na złość tylko w niebieskościach).
Na szczęście są tacy dla których niebieski to jeden z ulubionych kolorków :) i wtedy tworzenie w niebieskościach staje się także przyjemnością...bo wiem, że odpowiednio dobranym kolorem można sprawić drugiej osobie trochę radości.
O obrazku z szydełkowymi kwiatuszkami marzyłam długo. Chciałam go zrobić, gdy sama opanuję sztukę szydełkowania, ale ponieważ jeszcze nie znalazł się nauczyciel, który by mi tę wiedzę odpowiednio przekazał ;) wykorzystałam do zrobienia go kwiatuszki jakie dostałam od blogowych znajomych :) 
Wyszło tak:



Szydełkowe kwiatuszki na pomalowanej desce :) do kompletu puszka.

Jeśli niebieskości są Waszym klimatem zapraszam Was do naszego trwającego wyzwania kolorystycznego w Klubie Twórczych Mam (KLIK)

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Ale fajna ozdoba! Pomysłowo i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłabym na taki pomysł - niby prosto, ale efekt powala! Genialny obrazek, bardzo mi się podoba - szczególnie, że niebieskości od jakiegoś czasu bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wyszlo :))) Suuper komplecik :))) Mi sie marzy zrobic poszewke lake z kwiatuszkami :))) Juz czesc kwiatuszkow zrobione ,moze kiedys uda mi sie ja skonczyc :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Justys :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieskości kojarzą mi się z zimnem:) ale ten komplecik jest cudny!! Kurczę!szewc bez butów chodzi:) przecież sama mogłabym taki obrazek stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek jest niby prosty, ale rewelacyjny i właśnie czasem tak niewiele trzeba, aby coś zmienić w wystroju domku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kwiatki są rzeczywiście super i piękne dekoracje z nich powstały. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń