Przez krótką chwilę...

sobota, 12 marca 2016

Nowe życie

Czyli zapraszam Was do udziału w nowym wyzwaniu cyklicznym w Klubie Twórczych Mam wiosenno-ekologiczne bingo <KLIK>

Moja inspiracja w tym temacie to zawieszka/łapacz snów powstały po zrobieniu porządków w przydasiach...oraz pudełko(po sandałach) które zyskało nowe życie jako organizer na mapy, ozdobiłam je gałązkami brzozy i elementem dekoracyjnym "Ziemią" (taki prezencik otrzymały wszystkie dziewczyny współtworzące Klub Twórczych Mam w prezencie od sponsora tego wyzwania <kilk>)



Pompony to także recyklingowy twór z resztek włóczki, pojedyncze kwiaty z kory brzozowej z jakiejś innej zdemontowanej dekoracji, oraz druciane pozwijane przez mnie kwiatuszki:


A na Dzień Kobiet Zosia dostała od Braciszka swojego takiego kwiatuszka...z ukochanym jej owadem :)



Zapraszam do udziału w ZABAWIE :)
Nadajcie przedmiotom nowe życie... :)

POZDRAWIAM

3 komentarze:

  1. Ale cudowny pomponikowy łapacz

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe ozdoby Justyś;
    bardzo pasują do otoczenia;
    kwiatuszek uroczy dla młodej kobietki
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. superowo jak zawsze Justynko! a kwiat z biedronką przesłodki - dobrego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń