Przez krótką chwilę...

poniedziałek, 7 marca 2016

Powoli robi się świątecznie

Święta w tym roku wypadają jakoś tak niesamowicie szybko :)
Wielkanoc bardzo lubię! To Święta pełne tajemniczej RADOŚCI :) czegoś co jest ponad nasze rozumowanie a zamyka się w wierze...prace i dekoracje wielkanocne u mnie są zwykle bardzo kolorowe, iście wiosenne :) pełne radości :) przynajmniej tak mi się wydaje :)
Powstały pierwsze wianki







Zosia pomogła przy wypieku pierwszych ciasteczek ...w oczekiwaniu na wiosnę...






Pozdrawiam Was ciepło :)

10 komentarzy:

  1. Piekne wianuszki Justys :))) Co jeden to Piekniejszy Suuper :))) A Twoja corcia to Zdolna Sliczna panienka pomalu :))) Ciasteczka mniaam :))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie juz naprawde wiosennie i swiatecznie. U nas znowu zima, mroz....Jakos mi sie nic nie chce.....Trzeba by sie bylo zabrac za dekoracje...Okna jeszcze nie umyte, grrrr.....Jakis zimowy blus mnie napadl...
    Twoje wianki przesliczne a corcia zdolna. Mila panienka.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosennie u Ciebie!!! Śliczne wianuszki, a Zosia to prawdziwy cukiernik:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne :) a ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i wiosennie u Was Justynko!!
    ciasteczka jak zawsze wyglądają wspaniale - dobrze, że masz taką wspaniałą Pomocnicę!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wianki :) Fajna pomocnica

    OdpowiedzUsuń
  7. a w przyszłym tygodniu ma jeszcze przyjść zima :) i co Ty zrobisz ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ...i znów będą ciasteczka ?! Piękne wianki - koronkowy - to całkowicie moja bajka ! Wianuszek z ptaszkiem bardzo przypomina mi moje, które robię co roku. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne wianki:) ja co roku planuje, że zrobię i...tak co rok tylko planuje:P a ciasteczka wygladają pysznie, dobrze mieć taką pomocnicę:)

    OdpowiedzUsuń