Przez krótką chwilę...

wtorek, 8 marca 2016

Romantycznie :)

Dziś wpadam szybciutko z dawką tworków w romantycznym klimacie...przynajmniej tak mi się wydaje :)



Te ptaki wyciął mój Mężuś :) 
Wreszcie udało mi się go przekonać do tych drewienek :)
Czy u Was też tak jest, że musicie swoich mężczyzn przekonywać o słuszności swych pomysłów?
Dlatego długo czekałam na SWOJE drewienka do dekorowania...tak długo, że jest ich już przesyt u tych którzy drewienkami się parają ;) ale MAM swoje...nieważne jak długo musiałam czekać...jest to na swój sposób też romantyczne, haha taka dygresja mi niechcący wyszła przy okazji rzekomego święta naszego marcowego ;p
Wiecie jak mi ciężko przekonać mojego zdolnego Męża by zaczął robić domki dla lalek, czy np koniki "DALA"??? Oj z konikami to jest ciężko. "Ale one przecież brzydkie są. Kto to będzie chciał?"...opinia mojej połówki. 





I jeszcze taki komplecik :



Już niedługo kolejne wielkanocne inspiracje :) będzie KOLOROWO :)
Będzie się działo.
POZDRAWIAM

14 komentarzy:

  1. Śliczne drewienka, zwłaszcza ptaszki są urocze, i faktycznie wprowadzają w taki romantyczny klimacik :)
    A resztę rozważań mogę skwitować krótko: "skąd ja to znam" :) Na swoje drewienka też długo czekałam :) Ale u nas to się rozbija nie tylko o chęci, ale też o słaby sprzęt, więc Małż jest częściowo usprawiedliwiony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...u nas też sprzęt nieprofesjonalny, dlatego nawet się nie złoszczę ;) tylko cierpliwie czekam ;)pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny motyw angielskich róż ! Bardzo ładne ptaszki stworzyłaś brawo dla Męża, że wyciął takie formy !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne romantyczne, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te ptaszki są prześliczne, ja z moim mężem mam to samo, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantycznie, różanie, słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim stylu angielskim :) Piekne

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło bardzo romantycznie :) a dzisiaj u nas śnieg co prawda topnieje, ale pewnie jeszcze kilka godzin poleży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :)

    Zapraszam do zgłoszenia prac do wyzwania u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptaszki są cudowne, moja mama by się w nich zakochała :)

    Pozdrawiam

    Puchowa czapka blog

    OdpowiedzUsuń
  10. oj śliczzne! ptaszki i pudełeczko i te cudne róże, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznosci. Zarowno ptaszki jak i reszta. ja nie prosze biore pilke i tne. haha. taka uparta jestem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie romantycznie :) super, że udało Ci się przekonać męża do "wycinania", bo efekt jest mega!

    OdpowiedzUsuń