Przez krótką chwilę...

środa, 30 marca 2016

Zapachniało słodko...

Końcówka marca słoneczna, prawdziwie wiosenna...i pachnie kusząco, słodko...bo fiołkowo!
W tym roku dość późno zaczęły się pokazywać, ale są! W Poniedziałek Wielkanocny spędzony na rodzinnym spacerze, skuszona obłędnie słodkim, mamiącym zapachem podreptałam w chaszcze, w których zwykle fiołkowa polanka się ukazuje...i faktycznie węch mnie nie zawiódł.


Nie dajcie się zwieść tym maleństwom. Takie niepozorne, a ich zapach? Niesamowity!

Nazrywałam nieco kwiatków, nieco listków i malusi bukiecik...
Listki do kanapki. Bukiecik do wazonika. I kwiatki do naleśników a'la pancakes <klik> do tego kwaskowy dżemik home-made z porzeczki i jabłek i jogurt naturalny z cynamonem...oprószone cukrem pudrem...kto się skusi? Fiołki są świetnym dopełnieniem smaku, delikatna nuta świeżości :)




Wiosna mnie zawsze kusi. Zapisałam się na wymiankę wiosenną u Darii <klik> moją parą była Monika <klik>

A oto nasze prezenciki...od Moniki dla mnie...niesamowite przedmioty wykonywane techniką modułowego origami, jak dla mnie magia...








Paczuszka dla Moniki ode mnie prezentowała się tak:










Serdecznie dziękuję Darii za organizację a Monice za super wymiankę.
Dziękuję za karteczki z życzeniami, pani Ani -ulubienicy Zosi i Antosia, Ani z Zapiecka, AsiB, Iwonce z Twórczego Kącika :)
Bardzo dziękuję także Darii <klik> Małgosi <klik> i Monice <klik> za przesyłki...a w nich:



Daria jest mistrzynią wstążeczkowych kwiatków
Gosia jak zawsze pamiętała o marcowych urodzinach moich i Antosia :) dziękujemy...a do tego te cudne JAJECZKA!


 Monika zadbała o kwiatowe akcenty w domu :) tulipanki i serduszka szydełkowe na patyczku to jej dzieło :) Były jeszcze szydełkowe podkładki, broszka, szydełkowy naszyjnik oraz mydełko decou...ale córcia porwała i nie zdążyłam obfocić. Podkładki teraz służą za obrusik lalkom oraz przytulny kocyk dla misia...


Dziękuję! 

DOBREGO DNIA!

6 komentarzy:

  1. same cuda :) wymianka udana :) postarałyście się dziewczyny :) Fajnie gdy w takiej zabawie spotkają się osoby, które tworzą w zupełnie różnych technikach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiołki wyglądają uroczo, jeszcze w tym sezonie ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem kwiatożercą więc chętnie usiądę do fiołków:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm te fiołki na pancake'ach wyglądają obłędnie!

    Bardzo mi się podoba Twój zielony "wianek" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pieknosci zarowno te otrzymane jak i te wyslane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne upominki przygotowałyście:)

    OdpowiedzUsuń